• Hon

Passande mellannamn till Hayley?

Hellooo.
    Den 9 Januari föddes min lilla tjej och det var så självklart de kunde bli att hon var en Hayley (vill ni så kan ni läsa i min blogg här på familjeliv om varför de blev just de namnet)
    Nu är frågan vad hon ska heta i mellannamn. Havannah eller Savannah är nästan helt självklart, men jag vill ha något mer mellan Hayley och något av de namnen.

Har funderat på Félicia, Moa, Joline, Nova, Anova, Vilja, Holly.

Behöver lite hjälp här!
    //J 

• Svar på tråden Passande mellannamn till Hayley?
  • Frontline

Tycker din stavning på Hayley känns lite fel, jag vet några som heter Hailey och gillar den stavning mer..

Gillade varken dina mellannamn eller dom andra namnen..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • hannis

Jag tycker att ett enstavigt namn passar bra dånade andra namnen är lite längre. Så:

Faye
    Anne
    My
    Liv
    Lo
    Liz
    Linn

• Hon
    power skrev 2013-02-07 17:59:16 följande:
    Chazzandrah
    Vilket seriöst namnförslag måste jag säga. :)
  • Hon
    Frontline skrev 2013-02-07 18:08:12 följande:
    Tycker din stavning på Hayley känns lite fel, jag vet några som heter Hailey och gillar den stavning mer..

Gillade varken dina mellannamn eller dom andra namnen..
    Stavningen är enligt mig den enda rätta. Var inne på Hailie ett tag men anser att min dotter är en Hayley. Men tack för din åsikt.. Vore trevligare om du kunde svara på frågan/tipsa om något mellannamn istället för att kritisera namnet jag valt. Hm.. 
  • Hon
    Coruscant skrev 2013-02-07 18:11:21 följande:
    Hayley Holly Havannah
    eller
    Hayley Joline Savannah
    Har funderat på Hayley Holly Havannah faktiskt, men blir det inte lite väl mycket H? :/  
  • hannis
    Hon skrev 2013-02-07 21:18:31 följande:
    Har funderat på Hayley Holly Havannah faktiskt, men blir det inte lite väl mycket H? :/  
    Jo det tycker jag! Hellre Molly i stället för Holly i så fall. 
  • tahira

Ann eller Anne tänkte jag på direkt. 

Tycker att Hayley är fint, låter nästan som Haylie som är ett av mina abosluta favoritnamn

Blev mamma vid 17, lever avslappnat och harmoniskt liv i London och avskyr gravida som röker: tahira-faye.blogspot.co.uk/
  • Hon
    hannis skrev 2013-02-07 21:20:13 följande:
    Jo det tycker jag! Hellre Molly i stället för Holly i så fall. 
    Molly är dock ingen favorit hos mig :/ Tack för tipset iallafall.
Svar på tråden Passande mellannamn till Hayley?