• Anonym (Kaffedraken)

    Bra barnmorska på MVC i Väsby?

    Hejsan!

    Har  en fundering kring vilken barnmorska som är bäst att gå till på MVC i Upplands Väsby?  Jag bokade in mig hos Monica nu, vet inte om hon är bra eller inte?!

    Tack på förhand!

    Hälsar Karro 

  • Svar på tråden Bra barnmorska på MVC i Väsby?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag hade Monica under min första grav. Hon är snäll och omtänksam, men var nog lite för långsam för mig. Jag kände mig ofta lite stressad och hade ofta bråttom tillbaka till jobbet. Caroline är annars min favorit. Henne hade jag under några tillfällen under min första grav och under hela min andra grav. Hon har koll och följer upp bra.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Testa och se. Vad du själv tycker, mkt handlar ju om personkemi. Du får ju alltid byta när som hällst om du känner så.

    Själv hade jag Elham min första grav. och denna gången har jag Caroline. Haft Berit som vikarie vid något tilfälle också.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag vet att Berit tydligen ska vara jätte duktig, själv bor jag också i väsby men valde mvc i Stockholm på privata barnmorskor ( jag visste inte att man kunde välja så först )men har hört att mvc i Väsby ska vara bra! Lycka till


    quiksilver81 skrev 2013-02-08 12:22:25 följande:
    Hejsan! Har  en fundering kring vilken barnmorska som är bäst att gå till på MVC i Upplands Väsby?  Jag bokade in mig hos Monica nu, vet inte om hon är bra eller inte?! Tack på förhand! Hälsar Karro 

  • Anonym (Kaffedraken)

    Tråden är jättegammal men jag svara ändå om det är någon annan som undrar :)

    Jag hade Elham på inskrivningssamtal och hon passade mig inte alls, bytte till någon jag aldrig träffade för sedan fick jag tyvärr mf. Nu är jag gravid igen och funderar på om jag ska gå till mvc Väsby eller någon annan... min allra första graviditet hade jag en underbar barnmorska på UltraGyn Odenplan, men orka ta sig in till stan från Väsby med jättemage sedan asså!

Svar på tråden Bra barnmorska på MVC i Väsby?