Någon här som handlat hos Bon Prix någon gång?
Hejsan!
Jag undrar om det är någon som handlat hos Bon Prix någon gång?!
Positivt? Negativt!?
Hejsan!
Jag undrar om det är någon som handlat hos Bon Prix någon gång?!
Positivt? Negativt!?
Japp. Kläder både till mig, maken och dottern samt något par skor. Har nog inget negativt att säga faktiskt, för oss har alltid flutit på bra :)
Jag har handlat två gånger och de är helt ok. Ibland stämmer inte bilden riktigt överens med vad man får men det har inte varit nåt problem att skicka tillbaka och få pengarna tillbaks.
Köpte ett par jeans en gång därifrån. De satt gudomligt men var lite förkorta samt att de INTE var i denim! Men hade de varit långa nog hade jag nog behållt dem trots att det inte var riktiga jeans för de satt SÅ bra över rumpan, det är jag inte bortskämd med.
Tack ska ni ha för att ni delade med er! :) Då ska jag lägga in en liten beställning ialla fall! Hoppas det ser någorlunda ut som på bilden ;)
jaa och fy fan kommer aldrig mer beställa där.
Storlekarna är inte svenska enligt dom utan tyska eller nått... ingenting passade och det var ett helvete att retunera.
Dessutom väldigt dålig kvalite.
Vad tråkigt att ni andra har dåliga erfarenheter. Vi har alltid kikat i storlekstabellerna före beställning och allt har passat bra. Vi har köpt tröjor, jeans, klänningar och maken köpte en kostym också. Allt har passat bra, sett ut som på bild och med tanke på priserna tycker jag att det har varit bra kvalitet. Klart att vissa färgavvikelser kan förekomma, tex en tröja jag beställde som såg väldigt grön ut på bilden, var lite mer turkos i verkligheten. Större fel än så har det dock aldrig varit. Vi har kanske haft tur då :)
Handlar ofta på bonprix och är supernöjd! Lite lång leveranstid men kläderna är toppen!! Bilderna stämmer dessutom bra överens med verkligheten! Deras stora storlekar är toppen!
De har fina kläder men jag undviker att handla därifrån pga allt klydd. Det har hänt vid ett flertal tillfällen att jag gjort en beställning, men får ingen leverans. När man till slut hör av sig till kundservice och frågar vart paketet blir av så har de inte ens tagit emot beställningen.
Det har också blivit problem med fakturorna. Betalar alltid in hela fakturan men får alldeles för ofta en ny faktura efter någon vecka där de menar att jag inte reglerat fakturan till fullo. Till slut fick jag nog och bad om en lista hemskickad över vad jag betalt in och vad jag hade köpt för. Detta skulle de fixa sa dom. Inget kom. Jag skickade mail och frågade vart listan som de lovat tagit vägen, fick inget svar. Skickade igen, fick återigen inget svar. Jag vet inte om de medvetet försöker lura sina kunder eller om de bara är rena amatörer som sitter där på kundservice...