• AllraFörstaGången

Depression

Jag har aldrig kännt så här starkt nedstämndhet förut läs mer på Http://www.storalejonmamman.bloggplatsen.se

Jag har nu läst lite mer om depression i samband med graviditet och det verkar ha ett tydligt samband vad tror ni?
    Vad ska jag göra åt min depression? Är det depression jag har?

Är det någon mer som lider utav depression utan att vara speciellt påverkad av graviditeten (ha ont, illamående, kräkningar, oro för missfall o.sv)??     

• Svar på tråden Depression
  • AllraFörstaGången

puffar här är det verkligen ingen som vet vad man kan göra åt depression? och om det är det jag har? och någon som har samma?

• tjockobbe

Hej!

Sökte forumet på depression då jag läste om förlossningsdepression och började stortjuta för att jag kände igen mig på nästan alla symptomspunkter. Känner igen mig av det du skrev på din blogg för drygt två månader sen. I allt. Har varit sån i 8 veckor men nu de sista 2-3 har det blivit mer påtagligt och jag sitter och grinar varje dag. Oftast för ingenting känns det som.

Har du fått hjälp med det du kände? Sitter det kvar ännu eller har det gått över?

BF 6 oktober <3 Läs underbaragraviditet.blogg.se
  • AllraFörstaGången

för mig går det upp och ner. ibland känns det jobbigt och ibland bra. men har i alla fall inte mått så dåligt igen som jag mådde då

Svar på tråden Depression