Jellybeanbaby skrev 2013-02-11 18:37:15 följande:
Där har vi anledningen till att aldrig, aldrig, aldriiiiiig resa med Ryanair. Jag har hört så många rysarhistorier från spanjorer, engelsmän, you name it. Man reser inte med Ryanair. Varför? Det blir alltid dyrare i längden.
Fast det där är ju inte sant. Det blir INTE alltid dyrare i längden. Jag har flera gånger åkt för biljetter som kostade typ... ingenting. Har man inte superkoll på flygresor kan det säkert bli dyrare i vissa fall, men alltid? Nej.
Alby skrev 2013-02-11 18:39:10 följande:
Jag har åkt mycket med Ryan air och de brukar inte bry sig om sånt. Jag har alltid jättetungt handbagage men de har aldrig vägt den.
Det beror på vilken flygplats man åker från. Här i Göteborg (Säve) väger de handbagaget
barnluktarbajs skrev 2013-02-11 18:34:15 följande:
Jag skulle strunta i att ändra. Har rest många gånger med Ryanair och de kollar knappt på biljetten. Har till och med rest på en biljett med fel personnummer utan att de reagerat. Jag tror bara att de Mr och Mrs och Ms är en titel, inget som spelar roll vid den faktiska resan.
När har du lämnat personnummer vid bokning av flygbiljetter hos Ryanair? Kan inte minnas att jag har gjort det och jag kikade på deras hemsida nu. Står inget om personnummer...