• Anonym (Rocker)

vem är jag?

Jag vet vem jag är... Jag gillar tjejer bara tjejer! diskuterade med en hetro kamrat om stil... Fick då höra att jag är Butch... Näää tänkte jag! De tror jag inte! Klär mig kvinnligt... Ibland kjol ibland byxor... Gillar att känna mig kvinnlig!

Nu till min lilla undran... Vad heter och är alla dessa olika stilar och vad heter dom? Har aldrig varit direkt intreserad att ta reda på så mycke innan då jag bestämmt mig att jag är jag och vad jag tycker om tycker jag om!! Oavsätt vad det heter och har för ryckte...!!! Men nu efter diskutionen upptäckte jag att jag tydligen ligger i ett "fack" jag oxå, blev då lite nyfiken!

• Svar på tråden vem är jag?
  • sandraren

Det finns en bok som heter "Undersökningen-eller When I woke up this morning I felst so gay" som vardagligt tar upp lite sådana saker, inte för att det egentligen spelar så stor roll enligt mig. Men jag har också funderat på det. Jag är ju bi och känner mig verkligen som både och. Men jag attraheras mest av "butch"typen. Lite mindre feminin stil. Självsäker utstrålning med mindre fokus på smink och högklackat. Typ så...

Svar på tråden vem är jag?