BF oktober 2013
Här kan vi samlas och diskutera eftersom den gamla sidan försvann :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-10 17:58
Vi med BF Oktober 2013
Här kan vi samlas och diskutera eftersom den gamla sidan försvann :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-10 17:58
Vi med BF Oktober 2013
Skriver lite om mig själv och det hade varit kul om ni andra kunde göra desamma :)
Är en tjej på 24 år som bor med min sambo och vår son på 1,5 år i norrbotten jag plussade den 7 feb och ser sjukt mycket fram i mot tillökning i familjen :D
24, snart 25 från Göteborg. Bor med sambo och liten hund. Första barnet, BF 12 Oktober. Sååå mysigt! <3
23 men fyller 24 i oktober, hoppas verkligen att bebis bestämmer sig att inte komma när jag fyller år.
Bor på Gotland men är Jämte från början, flyttade hit för att jobba 1 år men vart tillsammans med chefens bror så vart kvar.
Jag bor i en flygelbyggnad som vi hyr av min sambos gamla chef tillsammans med min sambo och våran dotter som fyller 1 den 5e mars.
Hoppas alla dom gamla medlemmarna från förra gruppen hittar hit :)
Skriv gärna här istället då det mer eller mindre var ett krav att den skulle ha samma namn och jag inte kom ihåg precis vad den hette förra gången.
http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-oktober-2013-123420/forum/m68749546.html
BF runt den 18 oktober, tror jag. Lite svårt att veta såhär tidigt men utgår ifrån det tillsvidare. Jag är 20 år och min sambo 25. Vi har varit tillsammans i tre år snart och förlovade oss i Thailand nu i december. Vi bor i lägenhet. Jag pluggar på distans vid universitet och han är CNC-operatör.
Mina intressen är bl.a. resor, matlagning, träning, inredning, shopping, mode, skönhet, vänner&familj