• lillagreizn

Vi med BF oktober 2013

Eftersom tråden försvunnit har jag startat en ny tråd där jag hoppas att alla medlemmar som var med kan samlas.

• Svar på tråden Vi med BF oktober 2013
  • lillagreizn

Eftersom tråden var tvungen ha samma namn och jag inte kom ihåg det förra gången så har jag startat den här så skriv gärna här istället för den andra. 

• lillagreizn
    Snultan skrev 2013-02-10 18:42:02 följande:
    Nu känner jag mig förvirrad. Var håller vi hus?
    här, känner mig oxå förvirrad! Försökte göra det bästa av situationen och skapa en grupp så att medlemmarna inte skulle spridas och eftersom ena gruppen försvann visste jag inte om dom andra grupperna oxå skulle försvinna. Men vi skriver här :) 
  • lillagreizn
    Snultan skrev 2013-02-10 18:48:00 följande:
    Okej vad bra, men har inte dom andra fattat det? :) hehe
    Det har dom nog, men vet inte om alla känner för att hoppa hit, dom flesta väntar nog heller och ser om den andra gruppen dyker upp nån gång. 
  • Snultan

Aha.. förvirrande värre alltså hehe.. får väl se hur detta utvecklas :)

• lillagreizn
    Snultan skrev 2013-02-10 18:50:39 följande:
    Aha.. förvirrande värre alltså hehe.. får väl se hur detta utvecklas :)
    Joo vi får göra det, hon som skapat gruppen verkar inte ens finnas kvar på familjeliv längre så vi får väl vänta och se :D 
  • Snultan

Aah okej.. vi får la se.. finns ju en hel del andra trådar oxå med BF i oktober. blir lite förvirrande. det bästa är ju att man hittade EN bra tråd med en massa sköna människor i =) och att alla stannar kvar oxå.

• lillagreizn
    Snultan skrev 2013-02-10 18:59:25 följande:
    Aah okej.. vi får la se.. finns ju en hel del andra trådar oxå med BF i oktober. blir lite förvirrande. det bästa är ju att man hittade EN bra tråd med en massa sköna människor i =) och att alla stannar kvar oxå.
    Jooo, men om alla skulle gå med i samma bf tråd kanske den skulle bli alldeles för stor. Men hoppas den gamla gruppen kommer tillbaka eller att alla kan komma hit istället. Det hade ju varit det bästa :)
Svar på tråden Vi med BF oktober 2013