• emmy0607

Första ultraljudet nu på onsdag mega nervös/orolig!! :o

Ja som rubriken lyder så ska jag på mitt första ultraljud på onsdag är så himla nervös,
    har inte varit på något ultraljud tidigare eller fått höra hjärtljud ingenting endast 2 postivia graviditet test och ingen mens som visar att där är en liten bebe i min mage.

ska försöka ligga ikväll med mitt hjärta och se om jag kan känna något i magen någon mer som ska på RUL nu dom här närmaste dagarna

Kramis! Hjärta

• Svar på tråden Första ultraljudet nu på onsdag mega nervös/orolig!! :o
  • TessaLove

Det är då det blir verkligt
    Alla är nog nervösa innan RUL. Vid mitt första så sprutade tårarna ur ögonen. Det är för bra för att vara sant. Har du inte känt av din bebis än så kommer du att göra det inom några veckor. All lycka!!

• sweetcandy

Lycka till :)

Vi ska på vårat första UL nästa måndag :)

Spännande med nervöööööst :)

• emmy0607

Awww så roligt, vill bara det ska vara onsdag nu så jag slipper tänka och vara så himla nervös :o Ska bli så roligt att få se min bebis för första gången

• minipaj

Jag har rul på tisdag :) är sååååå nervös och orolig att något ska vara fel :/

• Sofie 351

Jag ska på vårt RUL nästa onsdag, alltså den 20e... första med denna bebis och är sjukt orolig...
    Konstig känsla.. rädsla blandat med förväntan och lycka... 

• frökenelisabeth

Hoppas allt gått bra! Är så svårt att föreställa sig att det faktiskt bor någon i ens mage, jag minns mitt första UL, var rädd att de inte skulle hitta ngt och bara säga "men du är ju inte gravid?!?" Så blev det tack och lov inte...

• majsis08
    Sofie 351 skrev 2013-02-14 18:38:09 följande:
    Jag ska på vårt RUL nästa onsdag, alltså den 20e... första med denna bebis och är sjukt orolig...
    Konstig känsla.. rädsla blandat med förväntan och lycka... 
    jag ska också på rul den 20:) sjukt nervös:/
  • Sofie 351

Jag är mest orolig för att dom ska hitta komplikationer.. å allt sånt där hemskt..
    Konstigt, har gjort ul med mina 3 andra flickor men har aldrig varit såhär nervös, kan de ha med åldern att göra el att man vart med ett tag?

• majsis08

ja samma här, jag har en dotter sen tidigare och jag kan inte komma ihåg att jag va så här nervös när jag skulle göra vul med henne!! eller så har man glömt att man va så nervös:P

Svar på tråden Första ultraljudet nu på onsdag mega nervös/orolig!! :o