Rensar i den slutna gruppen för bonusföräldrar
Tyvärr har det blivit bekräftat att vi bonusmammor faktiskt är allmänt villebråd på Familjeliv, något som man får, bör och ska ge sig efter med påk och rep.
Den lilla grupp som vi faktiskt haft som fristad här på FL har tyvärr folk gått med enbart för att läsa till sig information, som dom sen använder här ute i det publika forumet för att attackera med.
Självklart är detta inte ok någonstans.
Denna grupp har blivit till för att ett behov av stöd och råd finns, och för att ett behov av påhopp och attack finns hos andra.
Denna grupp ska vara just en fristad och inget annat.
Därför väljer jag att sparka alla ur gruppen, och den som vill vara medlem får göra en ny medlemsansökan.
Medlemskap ges inte om det inte finns en öppen beskrivning om vem du är och vad ditt behov av gruppen är. Du måste även ha ett konto på FL som jag kan få tillgång till där jag kan göra en dubbelcheck.
För många låter detta säkert pretentiöst och fjantigt. Men om man mår dåligt, och ständigt blir påhoppad för det man känner, är en sådan här grupp viktig, och den ska kunna få fortsätta vara viktig.
Anledningen till att jag skriver detta här, genom BioBonus, är för att jag först försökte hålla det internt genom att skicka ett mail med en förklaring till alla sparkade medlemmar, men efter fyra mail blev jag spärrad.
Dessutom gör det ju inget att alla ni som hävdar att denna hatiska stämning mot bonusmammor inte finns.. faktiskt inser att den gör det.. I högsta grad.
Med vänliga hälsningar
Iam