• Anonym (Frun)

Är det här en bra present på alla hjärtans dag?

Vi har sagt att vi måste dra ner på utgifterna så en alla hjärtans dag-present får kosta max 100 kr men måste vara genomtänkt.

Jag tänkte köpa ett par snygga sexiga trosor och klä mig i, skaffa barnvakt och öppna en flaska champagne (julklapp från jobbet, så gratis. =)) som present till min man. Men frågan är om det är roligt att få trosor? Skulle ni vilja ha något som skulle användas av någon annan?  

• Svar på tråden Är det här en bra present på alla hjärtans dag?
  • Anonym (Erina)
    Anonym (Frun) skrev 2013-02-12 09:30:46 följande:

Vi har sagt att vi måste dra ner på utgifterna så en alla hjärtans dag-present får kosta max 100 kr men måste vara genomtänkt.

Jag tänkte köpa ett par snygga sexiga trosor och klä mig i, skaffa barnvakt och öppna en flaska champagne (julklapp från jobbet, så gratis. =)) som present till min man. Men frågan är om det är roligt att få trosor? Skulle ni vilja ha något som skulle användas av någon annan?  

Jag tror nog inte trosorna är det viktiga för honom om du ger han en denna "present". Tror nog han uppskattar helheten..

Så visst, gillar han sexiga underkläder så absolut! Ser inget fel i det, men jag skulle nog tycka helheten var den bästa presenten. Glad  
  • Cornellia

Om jag ser till mig själv skulle jag INTE uppskatta det. (alltså att min man gjorde detsamma som du funderar på) Men min man skulle älska den presenten från mig.

• mrsStatham

Nej det är ingen bra present.
    Bra presenter är de man får på alla de andra 364 dagarna.

Ger man en present den 14e februari blir den automatsikt dålig, oavsett hur genomtänkt och dyr den är.

Bara två saker är oändliga
  • power

MrsStarham
    Var inte så datumfixerad.

• Anonym (Frun)
    Cornellia skrev 2013-02-12 09:44:08 följande:
    Om jag ser till mig själv skulle jag INTE uppskatta det. (alltså att min man gjorde detsamma som du funderar på) Men min man skulle älska den presenten från mig.
    Ett par snygga kalsonger från honom skulle kanske bli mer komiskt. Särskilt om en liten strip tease hörde till. =)
    mrsStatham skrev 2013-02-12 09:46:57 följande:
    Nej det är ingen bra present.
    Bra presenter är de man får på alla de andra 364 dagarna.

Ger man en present den 14e februari blir den automatsikt dålig, oavsett hur genomtänkt och dyr den är.
    Men vi ger aldrig presenter till varandra, inte ens julklappar, är väldigt emot prylar. Bara just denna dag ger vi något av någon underlig anledning.  Förra året fick jag en skattkarta med fina presenter gömda i huset. enormt uppskattat!

• mrsStatham
    power skrev 2013-02-12 09:55:36 följande:
    MrsStarham
    Var inte så datumfixerad.
    mmm, precis. Så varför ska man fixera sig till den 14e? Flört
    Bara två saker är oändliga
Svar på tråden Är det här en bra present på alla hjärtans dag?