• ettmirakel

Emmaljunga 2011 modell. BILD

min svärmor köpte vagn till mig och min kille så vi slapp men saken är det, jag har inte varit me när dom köpte den endast bilder, och undrar om det är någon som haft just denna modellen den är en 2011 combi duo tror jag vet inte riktigt är inte säker,

sen vad kostar den i prisklass vi köpte den begagnad av min svärmors kompis för 2000 riktigt hyffsat pris tycker jag,
     men tycker ni denna färgen på vagen hade passat en flicka också tycker mer det ser ut som pojkvagn. men min mamma sa att om man lägger lite rosa så blir det jätte fint

hon har haft två barn som legat i vagnen och sa att dom inte hade använt sittdelen knappt och det är i jätte fint skick som jag har sett på bilder också och min kille ÄLSKAR vagnen ska få hem den idag så jag kan få se på den men skriv gärna vad ni tyckte om vagnen och om den är hållbar är så orolig har ju inte varit med

Kramis

• Svar på tråden Emmaljunga 2011 modell. BILD
  • Dagdrömmaren

Jag kan inte svara på frågan om den är bra eller inte, men däremot tycker jag att det är mycket snyggare att lägga lite feminina detaljer på en könlös vagn än att köra stenhårt på ultra-flickigt. 

• Bebbe3

Tycker det är en jättefin vagn, har själv den färgen och väntar förhoppningsvis en flicka i sommar :)
    Kommer ha den oavsett kön :) 

• ettmirakel
    Dagdrömmaren skrev 2013-02-12 14:26:46 följande:
    Jag kan inte svara på frågan om den är bra eller inte, men däremot tycker jag att det är mycket snyggare att lägga lite feminina detaljer på en könlös vagn än att köra stenhårt på ultra-flickigt. 

jag älskar denna vagnen vad jag har sett på bildet vill se den nu, men är endå orolig tänk så tycker jag inte om den när jag får hem den.. och ja det är finare om man tänker så hade ju det blivit skit snyggt om man lagt rosa i den vagnen ska imorgon på RUL ska ta reda på könet då.. tror jag går och bär på en flicka :)

• ettmirakel
    Bebbe3 skrev 2013-02-12 14:28:31 följande:
    Tycker det är en jättefin vagn, har själv den färgen och väntar förhoppningsvis en flicka i sommar :)
    Kommer ha den oavsett kön :) 

tror jag också kommer ha det :D , ja den är jätte fin vad betala du för din :) kramis
  • Bebbe3
    ettmirakel skrev 2013-02-12 14:29:55 följande:

tror jag också kommer ha det :D , ja den är jätte fin vad betala du för din :) kramis
    Jag betalade 1200 för min i november 2011 :) 
    Ända felet med den är att hjulen behöver bytas då det är punka på dom jämt :(
    Kram 
  • ettmirakel
    Bebbe3 skrev 2013-02-12 14:34:12 följande:
    Jag betalade 1200 för min i november 2011 :) 
    Ända felet med den är att hjulen behöver bytas då det är punka på dom jämt :(
    Kram 

min svärmor betala 2000 för denna, men det är väl värt eller för mycket jag vet inte.. är helt ny på vagnar vad dom kostar beg osv :o
  • Bebbe3
    ettmirakel skrev 2013-02-12 14:35:37 följande:

min svärmor betala 2000 för denna, men det är väl värt eller för mycket jag vet inte.. är helt ny på vagnar vad dom kostar beg osv :o
    Svårt att säga vad ett bra pris på en begagnad vagn är, beror helt på vilket skick den är i osv :)
    Så här ser min ut :) 
    När har du BF? :)

• ettmirakel
    Bebbe3 skrev 2013-02-12 14:44:20 följande:
    Svårt att säga vad ett bra pris på en begagnad vagn är, beror helt på vilket skick den är i osv :)
    Så här ser min ut :) 
    När har du BF? :)

jag är i vecka 19 (18+1) ska på RUL imorgon är så nervös haha. dudå ? :D
  • Bebbe3
    ettmirakel skrev 2013-02-12 14:48:02 följande:

jag är i vecka 19 (18+1) ska på RUL imorgon är så nervös haha. dudå ? :D
    Jag går in i vecka 16 på torsdag :) RUL för mig är den 6 mars, längtar jätte mycket :D
    BF 7 augusti om inte RUL säger annat :)
    Ditt första barn? 
Svar på tråden Emmaljunga 2011 modell. BILD