Äggledarinfektion/Äggledarinflammation?
Jag hade ett tidigt missfall i början av Januari och blödde ca 8dagar, ganska rikligt men ändå normalt för att vara mig.
Nu är de så att jag har i ca 2v haft väldigt kraftigt mensvärk som kommer och går, de blir bara värre och värre. Ibland känns de nästan som värkar. Jag tänkte först att de kanske kunde vara mensen som skulle komma. De började med lite bruna flytningar, och ja gick och väntade att mensen skulle komma igång ordentligt eftersom jag i vanliga fall störtblöder när jag har mens. Men efter bara 4dagar med mini lite bruna flytningar så slutade de. :S Efter de har jag fortsatt ha jätte mycket mensvärk och massor av vita flytningar. De är ingen konstig lukt eller färg, utan bara normalt vita och ingen klåda. Då googlade jag på mina smärtor och flytningar och då fick jag fram äggledarinfektion/äggledarinflammation. De stämde väldigt bra ihop med mina symptomer, för de gör även väldigt ont vid beröring och sex i nedre delen av magen. Men jag har inte smärtorna konstant hela tiden utan de kommer i vågor, väldigt ofta och länge. Men när de väl går över så är jag bara väldigt öm men inte att de värker.
Är de någon som vet vad de kan vara? Eller kan de bara vara en extremt kraftig ägglossning? Har i vanliga fall aldrig känt/märkt av min ägglossningen, men ja tänkte på dom kraftigt ökande flytningarna.
Har tagit flera gravtest och dom visar negativt så gravid är jag inte.