• SJN

Var ska ni som inte har sommarhus semestra i år?

Var ska ni som inte har sommarhus semestra i år?

Behöver inspiration. Har tre barn som kommer att vara 1, 4 och 9 till sommaren.
    Tack!

• Svar på tråden Var ska ni som inte har sommarhus semestra i år?
  • La Lola

Vi stannar väl hemma som vanligt gissar jag på.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Mercurialis

Vi kommer att stanna hemma och göra dagsutflykter.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • hannis

Vet inte ännu. Vi kommer ha en liten bebis som inte är född ännu så det beror mycket på hur han/hon är.

Troligtvis kommer vi vara hemma en del och kanske vara några veckor hos min mamma på västkusten. Vi pratar ocksåvlite löst om att åka till Legoland eller Disneyland i Paris men det beror som sagt på hur bebisen är. Vår 3-åring skulle nog uppskatta vilket som av de alternativen tror jag.

• Duckan

Vi har sommarhus/landställe, en vecka + helger där samt 12 dagar på rivieran. Samma ställe, samma sällskap som tidigare år.

• sina

Vi ska hyra en stuga på Öland tillsammans med några kompisar med jämnåriga barn.

• Margaux

Vi ska en vecka till Gotland och en resa till Luleå pga av ett bröllop. Vi har en 3 åring och kommer släpa runt på ett spädbarn. Mormor får slå följe norrut så att vi får barnvakt till 3 åringen under festen.
    I höst reser vi 4-5 veckor till Sydamerika.

• Nyfiken gul

vi åker till Stockholm (bor i hälsingland)  och tar in på hotell i tre nätter och där sen gör vi dagsutflykter. Har bil med oss så vi åker bil runt för lite bad och utflykter och sen går vi på stan på em o kväll. Kanske går o ser Allsång på Skansen och/eller på Gröna lund en dag.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Tinnys

Liseberg, Astrid Lindgrens värld, Värmland, o två veckor med husvagnen på favorit campingen.

• gbgumman

I år blir det två veckor charter och några dagar hos mamma och pappa och några dagar hos svärföräldrarna (kanske) några dagar hemma. Fyra veckor ledigt.

Svar på tråden Var ska ni som inte har sommarhus semestra i år?