Kille på sexkurs eller lära sig tillsammans?
Jag träffade några vänner idag och vårt samtal kom efter ett tag såklart in på sex och killar.
En av mina vänner hade sett att det på nätet finns en sexkurs för killar som hålls av manlig fd porrstjärna. Tydligen ska dom få lära sig hur man kan ha sex kontinuerligt i upp till en timme, eller mer, utan att komma och helt kontrollera när dom ska kommer. I kursen ingår visst också en del mer allmänt om hur man får en kvinna att njuta.
Både min pojkvän och jag är rätt oerfarna när det gäller sex. Jag är väldigt nöjd med vårt sexliv som i vissas ögon kanske skulle te sig lite "enkelt".
Det här med en sexkurs för killar som ska göra dem till riktiga "hingstar" fick mig att fundera lite. Skulle jag vilja att min pojkvän gick en sån kurs?
På ett vis skulle det vara frestande att se vilka höjder han kanske skulle kunna ta mig till. Men egentligen känns det tråkigt att han ska gå på kurs för något som vi gör tillsammans. Jag tycker att det på sätt och vis känns mer romantiskt om vi utvecklar vårat sexlix tillsammans, och att vi låter delar av det vara mysteriskt. Att vi två tillsammans lär oss att göra det skönt för varandra utan att någon porrstjärna är inblandad.
Vad tycker ni? Skulle ni vilja att er man gick en sån sexkurs eller känner ni som jag att sex är något man lär sig själva tillsammans?