Är 37 grader feber?
Vaknade och tog tempen då jag mår lite konstigt. Hade 37 grader, är det feber på morgonen?
Vaknade och tog tempen då jag mår lite konstigt. Hade 37 grader, är det feber på morgonen?
Det beror ju på vilken temp du brukar ha. Oftast har man en lägre temperatur innan ÄL och sedan högre efter ÄL. Om du inte är på väg att bli sjuk så är det en temp som i min värld betytt gravid...
Jag hade äl i helgen. Höjs den efter menar du? För brukar inte riktigt ligga på 37 alltså.
Väldigt varierande, mellan 36,2-36,7 typ.
Nej det är inte feber.
Jadå det gör det , vi håller på med vår andra pergotime kur i våra försök att bli gravida, så jag hoppas det tagit sig denna gång.
Äsch jag litar inte alls på vår termometer, tog igen för att kolla då jag tog förra gången precis när jag vaknat och kände mig lite varm o svettig, nu ligger den på 35 grader. Så mkt kan det inte diffa, får se om jag får tag i nån annan temp idag.
Nej, det gäller ju att ha en bra termometer, helst en med 2 decimaler. Och så ska man mäta samma tid varje dag innan man klivit ur sängen och när man sovit minst ett visst antal timmar i sträck. Tror pregotime också kan höjja temperaturen något, men är inte säker... Lycka till i alla fall..
Tack för svar! Ja jag har sovit som en kratta i natt och vaknat tusen ggr....jaja...det ordnar sig...tack
Min normaltemp är ca 38-38,5. Jag har feber om jag passerar 39. Min syster har normaltemp 36, så hon har feber vid 36,5...
Vad spelar det för roll om det "är" feber eller inte?
Låt oss kalla det "sköldpadda" istället. Säger det dig något nytt?
Nej, inte det heller.