2mån efter förlossningen, dags att få fart på kroppen och gäddhänget/degbullen
Ja som har 3barn(var av en nyfödd och de andra under 6år och sen sambo) bebisen är nu 2mån snart, gick upp till 87kg. pch väger i dag 73.4kg innan denna graviditet låg jag på 67-69kg hade då kvar 6kg från förra graviditeten som ja inte han gå ner.. Min stora bov som gör att ja står still är godissuget och ökad aptit(vet många säger det är normalt vid ammning) Men nu ska jag helst ner till 63kg igen.. Fast mål 1är att komma till 69kg(alltså tappa alla dessa gravid kilon) sen 63kg Men då vi bor på landet och inte har närhet till gym/badhus har jag bara promenader och crosstrainer att träna på, promenader kommer vara med vagn. och jag kan inte köra lchf, inte strunta i att köpa hem godis osv för de andra här hemma vill ha godis och vill äta pasta osv.. Så i morgon ska jag köra igång med Gröt till frukost, (havregrynsgröt med linfrön) Lunch/middag är vanlig husmanskost(dock ska ja ge mig mer grönt och lägga på mindre med pasta/potatis) Mellis(om det behövs kvarg/keso/yoghurt med några bär/nötter i Om ja blir sugen på kvällen så får det bli morot/gurkstavar Sen minst 30-40min promenad per dag och 3ggr crosstrainer Har gått ner från 99kg-62kg förut på 4mån(efter första barnet, dock 1år efter hen kom) genom just mindre mat, sluta små äta(min största bov) och ut och gå... Sluta dricka saft osv Så här blir det enbart vatten/kaffe(ja kaffe fixar ja inte utan) att dricka per dag.. Någon som vill hänga på? P.S jag kommer inte sluta äta godis/kakor helt, dock avstå det i 2-3v så suget försvinner sen ta kanske 1kaka Max 1g/v och några godisbitar till lördags myset ;)