• Anonym (Mrs V)

Sämsta "Alla Hjärtans Dag"-present/överraskning ever?

Vilken är din sämsta alla hjärtans dag present eller överraskning någonsin? Är du fortfarande tillsammans med den personen?

Jag var ihop med en kille när jag var 20 som tyckte att allt var så dyrt, ett par dagar senare reade de ut hjärtformade chokladaskar så då fick jag en Vi är inte tillsammans längre (var 20 år sedan) och han förstod nog inte att det var lite off att göra så Han gjorde det med en känsla av både romantik och ekonomiskt tänk vilket krockade lite i min värld. Jag hade inte brytt mig och jag "bara" fått ett kort där det stod att han älskade mig och skulle bjuda på pasta på kvällen, det är inte pengarna utan att dte blev så krystat att han verkligen trodde att man skulle köpa hjärt-choklad men var tvungen att (grundligt) förklara hur DYR den faktiskt var INNAN 14/2. Söt och fin kille oavsett men lite vilsen just då! 

• Svar på tråden Sämsta "Alla Hjärtans Dag"-present/överraskning ever?
  • Anonym

Att inte få något alls. Men å andra sidan så har jag inget behov av att få något den dagen.

• Anonym (Mrs V)

Ja, det är ju också en variant, att inte få något alls. Det är ju oftast tanken som räknas så behöver inte behövas så mycket. Vi köpte en varsin semla bara, har en nyfödd så orkar inte anstränga oss så mycket  Hur har det gått för alla i dag, har alla blivit supernöjda eller har ni fått knasiga, oigenomtänkta eller jättefina saker i dag?

• angieelander

Första året fick jag en cheeseburgare då han sov bort hela dagen.

Andra året fick jag gamla rosor som jag fick av min mamma när jag fyllde samt toalettpapper som han skrev a+a på samt ett ritat hjärta runt då han glömde det igen.

Så i år förväntar jag mig absolut ingenting.

• Anonym (T)

Att bli bortglömd.

En panikköpt blombukett innehållandes choklad. Inte tänkt efter alls. Jag hatar choklad. I år vill jag inte ha något alls!

Svar på tråden Sämsta "Alla Hjärtans Dag"-present/överraskning ever?