• lejon 789

Filma sex hemma

Har du/ni filmat er själva under tiden som ni har haft sex eller filmat när din partner smeker sig eller något åt det hållet? Jag filmade en gång när vi knullade på köksbordet och det var väldigt svårt att hålla kameran stilla och jag har sällan kommit så snabbt (premiärnerver Skäms). Men det var väldigt upphetsande och trots den dåliga kvaliten härligt att titta på efteråt.

• Svar på tråden Filma sex hemma
  • Kolibri12

Ja. Har tagit rätt många kortare klipp i all enkelhet, de längsta på 3-4 minuter bara. Olika vinklar och situationer, vi har turats om att hålla kameran. Jag tycker bäst om oralsexklippen. Mycket upphetsande att titta på och framför allt lyssna till

• Josse112

Vi har nog filmat det mesta. Det är både upphetsande att spela in och att spela upp och titta på. En gång gjorde min pojkvän en "musikvideo" till Enrique Iglesias "Baby I like it" av olika klipp på oss när vi sexade. Det blev en het film med varierande innehåll. både oralsex, vaginalsex och analsex fick vara med på den lilla trudelutten Drömmer

• lejon 789

Ojdå, jag känner mig verkligen som en amatör nu. Så härligt att höra om era filmäventyr!

Svar på tråden Filma sex hemma