• Anonym

Hur många har kissat på sig i frisk, vuxen ålder?

Kan ju lika gärna skapa en sådan här tråd också som komplement till bajstråden. Drömmer

Alltså, finns det några som har kissat på sig när de varit vuxna och friska, och som vill berätta anonymt?

Följande räknas INTE:

- förlossningsskador
    - sjukdom

Det handlar alltså om man har kissat i trosorna för att man helt enkelt inte kunnat hålla sig av olika anledningar.

Tror inte detta är vanligt, men å andra sidan lär det vara vanligare än att bajsa på sig...

• Svar på tråden Hur många har kissat på sig i frisk, vuxen ålder?
  • Anonym

jag låg och sov och drömde att jag kissade, så vaknade jag upp av att jag hade kissat ner sängen. Var då 21 år gammal!

• Anonym (Nana)

Visst, har hänt någon gång. Jag har aldrig haft problem med urinvägsinfektion men har ibland sjukt svårt att hålla mig om jag blir ordentligt kissnödig.
    Som ovanstående skrev har jag också drömt att jag kissat och precis vaknat och så rinner det, mindre fräscht Tungan ute Sov med min kille då men han sov som en sten.. fick ryck och drog bort lakanet och skulle byta det, han kollade bara konstigt på mig, vände sig om och somnade om, haha. 
    Annars har det typ hänt om jag varit på toa, sjuuukt kissnödig och byxorna är svåra att få av sig. Pinsamt, men men. 

• Anonym
    Anonym (Nana) skrev 2013-02-17 02:27:22 följande:
    Visst, har hänt någon gång. Jag har aldrig haft problem med urinvägsinfektion men har ibland sjukt svårt att hålla mig om jag blir ordentligt kissnödig.
    Som ovanstående skrev har jag också drömt att jag kissat och precis vaknat och så rinner det, mindre fräscht Tungan ute Sov med min kille då men han sov som en sten.. fick ryck och drog bort lakanet och skulle byta det, han kollade bara konstigt på mig, vände sig om och somnade om, haha. 
    Annars har det typ hänt om jag varit på toa, sjuuukt kissnödig och byxorna är svåra att få av sig. Pinsamt, men men. 
    Olyckor händer och jag tror en del skäms onödigt mycket för något som kanske inte är så ovanligt som man tror. Verkar dock vara betydligt vanligare att folk kissar på sig än att de bajsar på sig.
  • Delia

Vad är grejen med alla kiss och blöjtrådar?

100 kr på att det är samma person som skriver alla.

• Anonym (Cecilia)

Så klart ha de hänt, varför är det viktigt att veta?

• Anonym
    Anonym (Cecilia) skrev 2013-02-17 08:23:40 följande:
    Så klart ha de hänt, varför är det viktigt att veta?
    Är bara nyfiken på att se hur vanligt eller ovanligt det är.
  • Delia

Du är nyfiken eftersom du tänder på det och det är tröttsamt. Varför hänger du inte bara nånstans där du kan prata med likasinnade?

• Anonym
    Delia skrev 2013-02-17 08:32:06 följande:
    Du är nyfiken eftersom du tänder på det och det är tröttsamt. Varför hänger du inte bara nånstans där du kan prata med likasinnade?
    Spelar det någon roll vad jag säger? Du verkar ha bestämt dig.
  • Anonym

bump, fler vågar berätta

• Anonym (kisselikiss)
    Anonym skrev 2013-02-17 01:42:38 följande:
    jag låg och sov och drömde att jag kissade, så vaknade jag upp av att jag hade kissat ner sängen. Var då 21 år gammal!
    Exakt samma sak hände mig! Vaknade precis när jag "lättade på trycket", är fortfarande rädd varje gång jag sover borta att det ska hända igen fast det var flera år sedan:P

En annangång när jag var 15-16 tror jag, och gick hem från skolan var jag kissnödig hela vägen, när jag låste upp dörren sprang jag till toan, hälften hamnade i byxorna innan jag hann få av mig jeansen... 
  • Wilma1995

Försov mig när jag skulle hem från semestern på Kroatien Han inte mer en att slänga på mig kläderna annars hade jag missat bussen tänkte att toa för jag gå på sedan. Dum ide vet inte hur jag tänkte  hade kissat sedan på 12 timmar och färden till flygplatsen skulle ta 2 timmar ! Kastade mig mot toaletterna på flygplatsen längsta kön jag sett kan jag säga och mycket riktigt klarade inte min blåsa motstå mycket länge till och en flod rann ur mig mitt på flygplatsen.

• Anonym (Fyllepissarn)

Jag var 18 år, dyngpackad och däckade i sängen efter en utekväll. Morgonen efter vaknar jag med sprängande huvudvärk och ett jääävla illamående.. Dessutom hade jag pissat ner hela sängen.

Slet bort sängkläderna och ställde mig i duschen. Därefter lade jag mig på golvet och somnade om igen, haha! Så jävla ynklig kände jag mig då.

Är än idag så tacksam att min dåvarande pojkvän inte sov hos mig då!

Svar på tråden Hur många har kissat på sig i frisk, vuxen ålder?