Sexiga underkläder, för vem?
Nu i samband med "alla hjärtans dag" tänkte jag köpa lite nya sexiga underkläder till min älskade fru. Jag hade hittat ett fint set med bh, trosor, stumpebandshållare och stockings. Som man älskar jag när hon har fina underkläder på sig, speciellt när vi har sex, eller åtminstone före.
Sen började jag fundera...
Till mig har hon sagt att hon också gillar att klä sig sexigt under. Ändå är det så att det aldrig händer om jag inte ber henne om det speciellt, och det tar ju udden ur det lite. Skulle hellre se att hon själv valde detta (som hon säger att hon gillar) och kanske lät det bli en överraskning för mig någon gång.
Jag upplever det lite som om dessa s k sexiga underkläder är till för att vi män är så lättlurade att vi köper sånt till våra fruar. Så till mina frågor:
Finns det några ärliga kvinnor där ute som själv verkligen gillar och använder den här typen av underkläder? Eller tar ni bara på dem för er man vill ha det så? Är det någon som handlar den här typen av set till sig själv eller är det alltid presenter från partnern eller dylikt? Just den här gången blev det inga underkläder. Det blev en blombukett istället.