• Anonym (Kille)

Köpa kondom så här sent?

Hjälp. 

Jag får ligga med en som kommer över senare. Men jag har typ 0 kådisar hemma. Jag måste ha det annars blir det inget.

Vart hittar man det så här sent?

Asså jag vet att det finns Statoil som är öppet dygnet runt. Men asså vad pinsamt och gå och köpa kondomer av Statoil så här dags. Vad säger man liksom. Tja, kondomer och ler. 

Finns det inga enklare ställen?? 

• Svar på tråden Köpa kondom så här sent?
  • Elin 885

7-eleven?

Jag har ADHD/AS/DYSLEXI, problem med det?
  • Anonym

Skulle vara ett nattöppet apotek, seven eleven eller liknande eller om du kan få av någon vän i så fall. Annars får du åka till Statoil. Den i kassan har säkert sex också så jag tror knappast du behöver tycka det är pinsamt ingen big deal liksom.

• Frontline

Tanken finns nog hos personalen vart du en köper den...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Traste

Om Statoil har kondomer så är det väl för att de vill sälja dem. Eller jobbar din morsa i kassan? Köp ett paket yoghurt eller liknande samtidigt så har nu något att gömma dem under.

• Elin 885

om du tkr det är så pinsamt att köpa kondomer såhär sent, så är det väl en bra idé att se till att kondomerna inte tar slut?

• Anonym (Kille)

Jo ni har rätt. Asså i min ort har jag inga 7-eleven men nattöppen Statoil. Grejen är den att så här sent måste man fråga efter dem i en lucka för de släpper inte in folk i själva butiken nattetid. Utan tar beställningar från en lucka. Ja ni har säkert sett det.

Hmm. Ja det finns nog inte något bättre då. Ojoj, måste ta mig i kragen på detta.  

• Anonym (Kille)

Kan man säga så här.

"Hej, ehh detta är lite pinsamt men jag skulle behöva lite kondomer."

Känns bättre att säga att man tycker det är pinsamt eller är det dumt? 

• Elin 885
    Anonym (Kille) skrev 2013-02-15 23:40:18 följande:
    Jo ni har rätt. Asså i min ort har jag inga 7-eleven men nattöppen Statoil. Grejen är den att så här sent måste man fråga efter dem i en lucka för de släpper inte in folk i själva butiken nattetid. Utan tar beställningar från en lucka. Ja ni har säkert sett det.

Hmm. Ja det finns nog inte något bättre då. Ojoj, måste ta mig i kragen på detta.  
    för det första så heter det alltså och inte asså. ja men då får du väl gå ned till staoil då.
  • Kimona

Men herregud! Vad är det som är så pinsamt?????

• Anonym (Kille)
    Elin 885 skrev 2013-02-15 23:43:28 följande:
    för det första så heter det alltså och inte asså. ja men då får du väl gå ned till staoil då.
    Jaja, skitsamma vad det heter. Det är ju fredagkväll, party och mitt i natten har du tid att märka ord då. 

Jag tror nog jag behöver lite uppmuntran att våga göra detta bara. Och du, det heter statoil och inte staoil.
Svar på tråden Köpa kondom så här sent?