Popcorn
Hej!
Har nyligen börjat med Popcorn dieten och jag försöker få min 7åriga son att också börja.
Problemet är dock att han inte gillar popcorn, så hur ska jag göra för att få honom att i alla fall inte vägra att äta det?
Mvh Petra
Hej!
Har nyligen börjat med Popcorn dieten och jag försöker få min 7åriga son att också börja.
Problemet är dock att han inte gillar popcorn, så hur ska jag göra för att få honom att i alla fall inte vägra att äta det?
Mvh Petra
Häll på smör
Som sagt, det handlar om en diet, så inget smör. Tack.
Varför i hela friden vill du utsätta någon av er för en så larvig diet? Näringsmässigt ser det ju direkt farligt ut att äta på det där viset i flera veckor.
Jag hoppas att du inte menar allvar och att du är medveten om att ett växande barn behöver bättre mat än så.
Muta honom med något. Han kommer ju ändå få näringsbrist och gå upp i vikt efter de fem veckorna, så du kan lika gärna låta honom ha smör på popcornen eller muta med godis.
Jo fast nu är det så att han ( och jag ;) ) båda har lagt på oss på senaste och läste att det här skulle var en av dom effektivare dieterna.
Mata inte Trollen med popcorn......
Testa HCHF istället
diet? Ät normal kost bara å rör på er ute minst 30min/dag.....
popcorndiet till en 7-åring....!! aldrig hört förut!!
Larvigt om det är en troll-tråd och skrämmande om det är en äkta...
Lycka till med vanlig mat i normal mängd och inget småätande, drick vatten till maten och ät inte för sent på kvällarna! :)
Det sista var ett seriöst råd...men om ni redan håller er till dem och ändå upplever problem med vikten så finns det säkert bättre saker att göra än en popcorndiet?