Vi som ska gifta oss 2014
Det måste väl ändå finnas fler än jag och min blivande man här inne som planerar bröllop 2014?
Det måste väl ändå finnas fler än jag och min blivande man här inne som planerar bröllop 2014?
meeeeeeeeeee :))))))))))
Fast jag ska klämma ut en unge först i juli, bröllopet blir i aug nästa år. Så jag har inte börjat planera ngt än. Ni då?
Vi ska gifta oss i Maj 2014! Vi är båda 30 år då. Vi ska ha bröllopsfesten i ett stort tält ( http://www.gronahusetevent.se/ kanske från detta företaget) på vår fina gård. Det blir nog ca 100 gäster. Det bästa av allt är att jag blir gift med världens finaste man! Han överraskade mig med ett storslaget frieri och vi har aldrig grälat eller haft svackor. Han är min andra halva och han är perfekt!
Hur ska ni andra göra? Blir det stora bröllop?
Vi hade en jätteliten förlovning.. Sambon friade i sängen när vi låg och pratade strax innan vi skulle sova (1 oktober 2010) och så berättade vi det dagen därpå under en middag med mina svärföräldrar.
Sambon pluggar till lärare och jag pluggar än så länge på gymnasiet (tog ett sabbatsår så är ett år efter) och så arbetar jag vid sidan av som frilansare, så vi har inte så mycket pengar.. Kommer därför att ha ett medel-bröllop. Ca 40 gäster, medeltida tema och så.
Men det de gör, hår/foto/möbler kan ju vara deras present till er? Om ni ändå har en tajt budget?
Vi förlovade oss i nov i London, hihi tsm 2 år och som jag har längtat! Fick finaste ringen och bästaste mannen :D
Han var helt svettig och nervös. Vi ska hyra restaurang med gård (uteverandan, gräsmattan till ceremonin) med utsikt över havet!!! iiiiiihhhihihihi längtar!!!
Jag o min blivande man satt uppe igår. Vi drack vin och planerade bröllop :) Det är så mysigt att planera vår dag tillsammans :)
Vi gjorde gästlista beslutade oss för att det skulle vara barnfritt och vi satte budget. Vi beslutade oss för att skapa den festen vi vill ha utan att titta på prislappar. Det blir ju trots allt vårt livs största fest och vårt enda bröllop, och vi har utrymme ekonomiskt :) Blev så glad att han prioriterar bröllop framför nya verktyg och sånt som jag vet att han gärna shoppar ;)
Jag har hört att somliga brudar får planera allt själv, utan sina män. Hur fungerar det för er?
Jag vill gifta mig NU!!!
Jajamän, här planeras det bröllop förfullt. Börjar i tid då vi väntar barn nu i april och vet inte hur mkt tid jag kommer ha till att lägga på bröllopsplanering. Antingen blir det i slutet på maj 2014 eller i slutet på augusti 2014.
Ni som har facebook kan väll gå med i gurppen Bröllop 2014, där kan vi dela tips och bolla ideer med varandra. Lägga upp bilder på våra klänningar m.m.
Hej!!
Nu är datumet spikat och kyrkan bokad! Mannen fick välja datum och jag valde månad. Den 3 Maj kl 15.00 2014 smäller det! Jag längtar mig galen :D
Min blivande man vill vara med och planera ganska mycket faktiskt.. Sitter brevid och kollar lokaler, klänningar, smycken etc etc
Jag har redan hittat min drömring!!
Jag undrar: Varför ska ni gifta er? (ex, pga barn, ekonomi, religion eller annat?)
greatweddingsblogg.se/2013/august/att-anlanda-pa-en-jetski.html
Här är en film på ett par jag och min syster filmade för några veckor sedan,
om ni är intresserade av något liknande ta gärna kontakt med mig eller min syster på
alexandra@kentsdottir.se
silja@kentsdottir.se
www.kentsdottir.se
Vad härligt att läsa om era framtidsplaner i år. Jag är själv bröllopsfotograf och är sambo med min stora kärlek som jag hoppas får tummarna loss snart ;) Jag älskar bröllop och tycker att jag har världens bästa jobb! :) Lycka till allihopa!!