• En struts

Hur många trosor har ni (favorit) i byrålådan

Ja, det undrar jag. Hur många har ni att varva med?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många trosor har ni (favorit) i byrålådan
  • Thaleya1

Jättefå, då jag nyligen insett att man hund snott typ alla jag har och förstört dem under sängen. Vafan rena trosor liksom!

• Anton Chigurh

20 totalt kanske, fast det är bara runt 10 som tillhör favoriterna, det vill säga mina Dobber, Salming, Emilio, som är helvetes sköna samt dom absolut skönaste...Björn Borg. En jävla skillnad på CB från City Cross...

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • En struts
    Silversvans skrev 2013-02-17 13:22:23 följande:
    2-3 par bara. Har gått ner rätt mycket i vikt så de flesta par ramlar ner...
    Oj, jag förstår att det kan vara problematiskt när man ändrar vikt sådär. Det är ett SJÅ med kläder överhuvudtaget när man håller på och ändrar vikt sådär.
  • En struts
    En struts skrev 2013-02-17 13:51:32 följande:
    Oj, jag förstår att det kan vara problematiskt när man ändrar vikt sådär. Det är ett SJÅ med kläder överhuvudtaget när man håller på och ändrar vikt sådär.
    Har nästan tänkt på någon sån frågeställningen också, hur det står till med kläder för folk som ändrar i vikt och sånt. Det blir ju så satans jobbigt. Man måste liksom ha femtielva olika uppsättningar med kläder när man förändrar vikt sådär. Man får ju inte plats hemma.
  • En struts
    Anton Chigurh skrev 2013-02-17 13:36:56 följande:
    20 totalt kanske, fast det är bara runt 10 som tillhör favoriterna, det vill säga mina Dobber, Salming, Emilio, som är helvetes sköna samt dom absolut skönaste...Björn Borg. En jävla skillnad på CB från City Cross...
    Du har fler än min sambo. Frågade just om jag skulle köpa lite fler till honom.
  • Anton Chigurh
    En struts skrev 2013-02-17 13:54:08 följande:
    Du har fler än min sambo. Frågade just om jag skulle köpa lite fler till honom.
    Välj Björn Borg i så fall.....

Dom är inte jättebilliga, men är väl värda pengarna. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • La chica

Runt 15... Mer än hälften är spets och halvstring så kanske borde inhandla lite vanliga bomull ocksåDrömmer

• Anton Chigurh
    La chica skrev 2013-02-17 14:27:55 följande:
    Runt 15... Mer än hälften är spets och halvstring så kanske borde inhandla lite vanliga bomull ocksåDrömmer
    Jag har inte glömt mitt löfte, Chica, nu måste jag logga av strax, men du skall få se. Har jag lovat dig, så håller jag det...Glad
  • La chica
    Anton Chigurh skrev 2013-02-17 15:28:43 följande:
    Jag har inte glömt mitt löfte, Chica, nu måste jag logga av strax, men du skall få se. Har jag lovat dig, så håller jag det...Glad
    Can't waitSolig
  • annca

40-50 kanske.
    Använder kanske 20-30...

~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
Svar på tråden Hur många trosor har ni (favorit) i byrålådan