Tips på god Herr parfym? Första presenten till killen
Killen fyller snart år och jag har tänkt ge honom en parfym. Någon som ni tycker är god? Har noll koll på herr parfymer själv!
Killen fyller snart år och jag har tänkt ge honom en parfym. Någon som ni tycker är god? Har noll koll på herr parfymer själv!
Jag gillar diesel och million, million har jag hört från MÅNGA att den luktar jättegott när jag använder den :) det är den som ser ut som en guldtacka, pris mellan 300-700kr
Hugo Boss använder min man. Den doftar gott.
Tänk på att parfymer ju kan lukta olika beroende på personen som har den på sig, så mitt förslag är att du tar honom med på parfymprovning så ni hittar någon som passar honom bra
Jag skulle starkt avråda dig från att köpa en parfym till din kille, såvida killen ifråga inte kommit med särskilda önskemål.
Ifall du skulle köpa en parfym, som han kanske kommer att ogilla tror du då att han kommer våga säga det? Kanske kommer han ha på sig parfymen för att vara snäll? Vill du inte vara helt säker på att killen gillar den?
Presentera istället dofter för honom som du själv gillar och köp den han gillar bäst. Ifall du är seriös med denna gåva gör du som Skarpa tipsade dig om att göra.