• Exra46

Tror ni på spådom ?

Tror ni på spådom ?

Jag har varit till två stycken olika inom ett halvår och båda säger samma sak...
    är inte det lustigt i så fall.
    Och det är inget som man kan vända och vrida på så det stämmer för alla.. det är detaljer som
    gör att det bara stämmer på mig.
    och hittills så har allt stämt till 100% 

• Svar på tråden Tror ni på spådom ?
  • Exra46
    MeandHim skrev 2013-02-17 22:32:07 följande:
    Yes, jag tror
    Har du några erfarenheter själv ?  jag tycker det är jättespännande..  :)
    Har varit till några stycken, och två av tom träffar rätt klockrent. !!!   Fattar inte hur dom gör.  
  • Lonlely Wolf

Jag tror. Jag har varit  till en för flera år sen och allt hon sa har slagit in. Skulle gå igen till henne men hon är så gammal så hon orkar inte mer. Skulle gärna vela träffa en igen som skulle vara lika bra.

• Exra46
    Lonlely Wolf skrev 2013-02-19 20:25:50 följande:
    Jag tror. Jag har varit  till en för flera år sen och allt hon sa har slagit in. Skulle gå igen till henne men hon är så gammal så hon orkar inte mer. Skulle gärna vela träffa en igen som skulle vara lika bra.
    vart var du ?  jag vet en superbra.. där allt stämt in för flera jag känner. 
  • Lejoninna77

Tror ni det kan funka om man bara har telefon-kontakt eller mejl-kontakt med någon "spådam"? Eller måste man sitta öga mot öga??

• jackyyouknow
    Lejoninna77 skrev 2013-02-19 20:33:17 följande:
    Tror ni det kan funka om man bara har telefon-kontakt eller mejl-kontakt med någon "spådam"? Eller måste man sitta öga mot öga??

Haha, min mamma ringde en såndär spådam på telefonen, du skulle bara se tele räkningen efteråt.. :o ^^ jag råder dig att inte göra det...
  • Lonlely Wolf
    Exra46 skrev 2013-02-19 20:29:35 följande:
    vart var du ?  jag vet en superbra.. där allt stämt in för flera jag känner. 

Inboxat dig
  • MeandHim

Ja, jag har varit med om massor. Likaså min mamma. Nu har hon utbildat sig och håller på med tarot och som medium sen ca tio år tillbaka

Svar på tråden Tror ni på spådom ?