• Anonym (Statist)

Någon med erfarenhet av att era bebisar jobbat som statist och modell?

Har en halvårs bebis som jag la ut bilder på sidan statist.se för några dagar sedan . Nu ringde en castingkvinna idag och frågade om ja var intresserad av att låta min bebis vara med i en reklam åt ett stort företag. Tyckte jag var kul :) någon som har erfarenhet av sådant här? Kan det i sin tur ge med reklam och modell jobb? Någon med erfarenhet som kan berätta hur det varit och gått till ?

• Svar på tråden Någon med erfarenhet av att era bebisar jobbat som statist och modell?
  • Anonym (Statist)

Var provinspelning vi fick åka på. Så nu är chansen 1 av 10 att bebis får vara med . Nån med erfarenhet som vet hur snabbt dom bestämmer sig . Och om dom säger att - om vi inte skulle välja er bebis så är det för att den intr passar ihop med den vuxna som den ska spela , Inge annat.. . . Alltså är en vuxen och en bebis. Bebisen och vuxna ska vara lika alltså . Tror ni han som vi provspela så sa så bara för att eller tror ni han visste att det inte skulle bli vår bebis som skulle bli vald ?

• LängtansBlåaBlomma

Jag tror absolut att han var ärlig. Hur bra skådespelare kan en bebis vara liksom? Glad och pigg är väl allt som krävs. Och att utseendet passar då, de kanske vill ha ett asiatiskt barn och that's it.
    Hoppas du på att få fler roller till barnet? 

• Anonym (Statist)
    LängtansBlåaBlomma skrev 2013-02-21 18:32:49 följande:
    Jag tror absolut att han var ärlig. Hur bra skådespelare kan en bebis vara liksom? Glad och pigg är väl allt som krävs. Och att utseendet passar då, de kanske vill ha ett asiatiskt barn och that's it. Hoppas du på att få fler roller till barnet? 

Alltså det var dom som sökte en blond pojk bebis med blåa ögon jag skickade då några bilder på min pojk. Då ringde dom dagen efter och tyckte han var söt och undra om jag kunde komma och provspela. Så gjorde jag det å även 9 andra bebisar med blont hår å blåa ögon . Men du skrev att han var ärlig hur menar du då? Att han redan bestämt för en annan bebis eller bara utifall det inte blir min pojk sp är det för någon av dom andra passa bättre ? Han sa även att har jag inte hört något förens i slutet på mars så har dom valt en annan. Jo jag hoppas på fler roller :) hoppas först och främst på denna . Men undrar just om det var negativt att han ro upp det att ifall min bebis inte blev vald så var någon annan bebis och vuxen mer lika? Eller att han bara säger så till alla för att förbereda ifall man får ett nej . Vet att det var kanske 3000 som sökte.
  • Barbamamah

Vad tjänar bebisar på modelljobb??

• Anonym (Statist)

Modell jobb vet jag inte faktiskt men dom jobb jag söker är små roller i reklam och så och det är från 100 kr till 15000 per jobb. Det är vel som nybörjare sen om bebisen får många jobb och blir efterfrågad så ökar vel det antar jag . Lika om dom får roller i nån film och så .

• LängtansBlåaBlomma

Med ärlig menar jag ju såklart att han menar det han säger - om det blir ett annat barn så beror det på att det inte passade med den vuxna skådespelaren.

Svar på tråden Någon med erfarenhet av att era bebisar jobbat som statist och modell?