• Cissirull

    Skilsmässa

    Hur talar man om för sin man (sedan 17 år) att jag vill skiljas då vi inte har nåt gemensamt längre utan bara tjafsar med varandra?


  • Svar på tråden Skilsmässa
  • oliven91
    Cissirull skrev 2013-02-18 19:59:26 följande:
    Hur talar man om för sin man (sedan 17 år) att jag vill skiljas då vi inte har nåt gemensamt längre utan bara tjafsar med varandra?
    jag hakar på här då jag är i liknande båt. jag har varit med min pojkvän i 3 år snart och funderar seriöst att lämna honom. Som jag tänker: ärlighet. Det finns nog inget bra eller lindrigt sätt att säga det på, det är bara att säga rakt ut. Som du sa det här på FL. STYRKEKRAM!
  • Cissirull

    Måste bara mobilera lite styrka ibland tar alla "oj vad jobbigt det kommer att bli "över och jag tänker kanske det blir bättre, men egentligen vet jag att det är över

  • Cissirull

    Vi får stötta varandra här. Har just försökt prata med honom om att det här inte funkar men den varianten funkade inte utan då fick jag veta att jag är en tråkig sur kärring. Jag la ner direkt kände att det var fel läge nästa vecka åker jag bort ska samla lite styrka sedan blir det allvar. Styrkekram till dig

  • oliven91
    Cissirull skrev 2013-02-18 22:58:38 följande:
    Vi får stötta varandra här. Har just försökt prata med honom om att det här inte funkar men den varianten funkade inte utan då fick jag veta att jag är en tråkig sur kärring. Jag la ner direkt kände att det var fel läge nästa vecka åker jag bort ska samla lite styrka sedan blir det allvar. Styrkekram till dig
    Oj då :( Jag pendlar just n. Å ena sidan känner jag att det vore bra att lämna honom. Å andra sidan känner jag verkligen hur jobbigt det kommer att bli och tänker att ''det kanske blir bra snart? jag kanske blir lycklig med honom iaf?''. Jag är 100% förvirrad.
Svar på tråden Skilsmässa