Anonym (uäää) skrev 2013-02-19 23:19:18 följande:
De är fruktansvärda, lite gulaktiga men problemet är att det är så mycket, rinner hela tiden och är så äckligt då det efter en stund börjar lukta. Nu har jag förvisso blivit superkänslig för lukter under denna graviditet men ja jag luktar allt annat än hallon mellan benen medans både gyn och bm säger att de inte märker något ovanligt.
Skulle behöva byta trosor en gång i timman, men det går ju inte på jobbet. Trosskydd och liknande förvärrar bara lukten då det blir svett tätt och instängt. jag känner mig super vidrig mellan benen och hoppas att inte andra känner av hur jag stinker.
Är i vecka 20 nu.
Är dina rinniga eller tjocka? Ja det är ju det, om jag tar lite på fingret eller på papperet så känner jag ingen spec lukt. Men om jag gått med flytningarna ett tag i trosan så luktar det ju inte gott precis..
mina kommer inte hela tiden men när det väl kommer då fylls hela trosan ;O + att när jag är på toa kommer det ganksa mycket hela pappret kan vara fullt i gegga när jag torkat mig.. Blä! Spec när man gör nr 2...