• Anonym (trying..)

bra leksak/vibrator, tips till pryd..

Hej!
    Har ni något bra tips på lämplig leksak som jag kan använda på min fru. Har funderat på tungvibrator men det är nästan uteslutet att få komma till oralt så jag har skaffat en en sån där vibratorring som jag har runt k..ken. Den har jag överaskat henne med några gånger och den brukar uppskattas men jag är ute efter något bättre.
    Tips?
    Det är nog viktigt att det inte verkar för avancerat för då tror jag att det är omöjligt att få till nån användning.

• Svar på tråden bra leksak/vibrator, tips till pryd..
  • Anonym (mini)

En minivibrator/klitorisvibrator kan vara en bra ingångsleksak. LELO Mia ex.

• Anonym (trying..)
    Anonym (???) skrev 2013-02-20 08:17:10 följande:
    Vad är syftet då?

Att ge henne njutning naturligtvis. Jag tror hon missar rätt mycket här i livet om inte dörren öppnas nån gång för henne. Tror vi får mycket trevligare tillsammans då
  • Anonym (trying..)
    Frippe11 skrev 2013-02-24 18:38:04 följande:
    Du ska prova we vibe2 eller we vibe 3 riktig skön leksak för båda två.
    3an är klart bäst.
    www.intimsajten.se/shop/product/we-vibe-3-pur...

www.intimsajten.se/shop/product/we-vibe-2-rub...
    Det där var ju ena sinnrika apparater. Ser ju i teorin riktigt bra ut, gnuggar på rätta ställena om man så säger..
    hm, tror inte jag får med min fru på en sådan. Men bra tips!
    Några korkade nybörjarfrågor:
    1. blir det inte lite trångt i fi..an?
    2. blir grejen mer att bara trycka på i lite olika takt eller funkar in/ut/in/ut
    3. hur mycket av surret känner du av? blir det jäädrit skönt för dig också så du bränner av för tidigt?
    4. blir det mindre skönt för dig eftersom du nu inte är helt omsluten av det göttaste (fi..an)
  • Anonym (trying..)
    Fantasy Girl skrev 2013-02-25 00:25:00 följande:

Håller med föregående talare. Börja med en liten stark klitorisvibrator som hon kan börja med. Perfekt att ha i handen och mot klitoris samtidigt som ni har sex. Dessutom så lite och lätt så att den är lätt att förvara/gömma.

Kan rekommendera RO-80, en bra början:

www.box2you.se/product_info.php?products_id=9...

Så, en liten vibrerande ministav helt enkelt. Dom var ju inte så dyra heller. Jaa, jag får fundera. Lite känsligt kan det ju vara att komma med tocken däringa presenter..
    men jag menar ju väl..
  • Anonym (natalia)

Lite gammal tråd om mini vibratorer, men jag tänkte i allafall slå ett slag för dessa sköna bekväma saker som 
    man alltid kan ha i handväskan.Om ni klickar här så hittar ni det största sortimentet jag har sett i alla prisklasser.

Mvh
    Natalia

Svar på tråden bra leksak/vibrator, tips till pryd..