Han älskar mig inte längre....
Jag och min man har varit ihop i snart 7 år, och gifta i snart 4 år, vi har sedan 2,5 år tillbaka ett hus.....
I höstas så genomgick han en Gastric By Passoperation, och har idag gått ner massor i vikt...
Detta har tyvärr gjort att han har blivit deprimerad, förvirrad i sig själv och vet inte vad jag vill med sig själv, sitt lite och sin framtid med mig.... och för ca 3 veckor sedan så berättade han att detta började i november och att idag inte älskar mig längre... detta kom som en chock och jag vet inte vad jag ska göra.... hela min värld har rast och jag vet inte vad jag ska göra för att kunna hjälpa honom.... Jag har stöttat honom, i allt, vänt ut och in på mig själv för att hjälp honom....och nu när han eg behöver mig som mest, så vill han inte ha mig mer....
Han har sökt hjälp av kurator för att bygga upp sig själv och att må bättre...
Jag vet inte om jag ska stanna eller lämna.??
Jag bara gråter....kan inte ens höra visa låtar på radion förens det brister för mig....
Vi har bokat till för familjerådgivning men jag vet inte om det är försent...
Finns det något jag kan göra??
Jag försöker visa honom att jag inte ger upp(men jag mår eg skitdåligt hela tiden)
Jag vet att man kan bli förändrat efter ett sådant här ingrepp och att det tar tid för hjärnan att hinna med...
/Förvirrad fru som vägrar acceptera att det är slut!
(har säkert skrivit ngt tokigt men jag vet verkligen inte vad jag ska göra....)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-20 14:40
Herregud vad stavfel!!:)
vet inte vad jag vill med sig själv, sitt lite , ska ju stå:
vet inte HAN vill med sig själv sitt LIV
och att idag inte älskar mig längre...
ska ju stå:
och att HAN idag inte älskar mig längre