• Anonym (TS)

Var kan man få tag i drogtest?

Var kan man få tag i/köpa säkra drogtest om man inte vill bland in sjukvården eller myndigheter?

Vi bor i en mindre stad.

Tack på förhand för råd

(Det rör sig om ffa amfetaminmissbruk.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-02-21 09:59
    Förresten; någon som vet vilka drogtester som är bäst, ex urin eller saliv?

• Svar på tråden Var kan man få tag i drogtest?
  • Anonym (Int)

Går väl att beställa hem på nätet?

• Anonym (TS)
    Anonym (Int) skrev 2013-02-21 09:53:01 följande:
    Går väl att beställa hem på nätet?
    Är bara lite orolig att beställa från fel sida och att jag råkar få hem sämre eller odugliga tester.
  • Anonym

MEn snälla, ska vi googla åt dig *facepalm*

• Anonym (TS)
    Anonym skrev 2013-02-21 10:09:25 följande:
    MEn snälla, ska vi googla åt dig *facepalm*
    Jag vet inte varför du tycker mitt inlägg är så väldigt korkat att du behöver försöka nedvärdera mig. Jag tänker att det kanske i bästa fall skulle kunna finnas anonyma och gratis drogtest och annars vet jag inte vilka sidor som är seriösa, men någon annan kanske har erfarenhet.
  • iceolator

Tycker du inte du har nått bättre för dig än att leka hobbypolis och översittare mot släktingar?

• Anonym (TS)
    iceolator skrev 2013-02-21 10:29:07 följande:
    Tycker du inte du har nått bättre för dig än att leka hobbypolis och översittare mot släktingar?

Nej, jag har inget bättre för mig än att försöka ha koll på om min älskadesambo (och ev blivande far till mina barn) är drogfri. Han vill själv " bli utsatt för oförutsedda tester" som en extra sporre att förbli drogfri och visa sin oskuld.

Alternativet är att jag lämnar honom.
  • iceolator
    Anonym (TS) skrev 2013-02-21 10:34:10 följande:
    Nej, jag har inget bättre för mig än att försöka ha koll på om min älskadesambo (och ev blivande far till mina barn) är drogfri. Han vill själv " bli utsatt för oförutsedda tester" som en extra sporre att förbli drogfri och visa sin oskuld.

Alternativet är att jag lämnar honom.
    Jaha standard då, du ska inte KNARKA och du ska BEVISA din oskuld för mig annars så lämnar jag.
    Beklagar men jag har ingen ork för idioti idag, vill du förnedra din sambo så finns det bättre sett än att kontrollera innehålet i nån annans kropp på regelbundet basis.

• Anonym
    Anonym (TS) skrev 2013-02-21 10:19:16 följande:
    Jag vet inte varför du tycker mitt inlägg är så väldigt korkat att du behöver försöka nedvärdera mig. Jag tänker att det kanske i bästa fall skulle kunna finnas anonyma och gratis drogtest och annars vet jag inte vilka sidor som är seriösa, men någon annan kanske har erfarenhet.
    Men nu la du inte upp det så.
    Då hade du googlat och sen sagt är dessa bra?
    Och då hade vi haft en frågeställning istället för ett googlings uppdrag.

Sen kan man inte kalla nått frivilligt och sen använder dig av ultimatum.
    Varför gör folk så, syfte?
    Lika bra säga som det är än gömma det bakom säga det är frivilligt:
    Sen är drogtester helt meningslöst om din man vill fortsätta nyttja droger.
    Finns mängder med droger som aldrig syns på drogtester.
    Detta tack vare vi har ett drogförbud, då frodas dessa syntetiska droger.
Svar på tråden Var kan man få tag i drogtest?