• Anonym (Blygdis)

Är det normalt att inte ha inre blygdläppar?

Jag har inga inre blygdläppar och undrar hur vanligt detta är?! Aldrig hört att man kan vara utan dom och aldrig sett någon på t.ex porrfilmer som är utan inre blygdläppar.

När jag var vid 12 års åldern började jag förstå att nånting var "fel" eftersom jag aldrig förstod bilder på underliv(tecknade som man får se i skolan och tidningar typ). Fattade inte vad dom menade med inre och yttre läppar. Det var först när min dåvarande kille kommenterade att jag ju inte hade några inre blygdläppar som det klickade i huvudet.

Jag antar att man har inre blygdläppar av en anledning, vilken? Jag har stora yttre blygdläppar så dom täcker allting. De inre blygdläpparna ligger som släta "inbyggda" i de yttre. Det är som en annan färg där dom ska vara, men som att dom aldrig började växa ut.

• Svar på tråden Är det normalt att inte ha inre blygdläppar?
  • Anonym

Ja. Det är lika normalt att ha "streckfitta" eller "korvbrödsfitta" som det är att ha synliga inre blygdläppar som kanske hänger utanför de yttre. 

• Anonym (tjej)

Det tog mig många år att fatta det, men det finns inget "normalt" när det gäller kvinnors underliv. De kan se ut nästan hur som helst (ja, nästan iaf), så oroa dig inte TS. Jag tror att många skulle vara avundsjuka som upplever sina inre blygdläppar för stora och får skavsår.

• Anonym (Blygdis)
    Anonym skrev 2013-02-21 17:37:52 följande:
    Ja. Det är lika normalt att ha "streckfitta" eller "korvbrödsfitta" som det är att ha synliga inre blygdläppar som kanske hänger utanför de yttre. 

Ok är streckfitta när man inte har några inre blygdläppar? Trodde det var när man hade små yttre och små inre...men ändå liksom hade inre iaf. Har försökt leta bilder också om det finns nåt som jag kan jämföra mig med men har inte hittat något.
  • Anonym (Blygdis)
    Anonym (tjej) skrev 2013-02-21 17:40:08 följande:
    Det tog mig många år att fatta det, men det finns inget "normalt" när det gäller kvinnors underliv. De kan se ut nästan hur som helst (ja, nästan iaf), så oroa dig inte TS. Jag tror att många skulle vara avundsjuka som upplever sina inre blygdläppar för stora och får skavsår.

Jo jag förstår att alla ser olika ut, lika som att man har olika storlekar och form på näsa, ögon, mun osv...men man saknar väl inte helt en näsa t.ex..det är det som känns så konstigt för mig.
  • Bingo
    Anonym (Blygdis) skrev 2013-02-21 17:44:36 följande:

Jo jag förstår att alla ser olika ut, lika som att man har olika storlekar och form på näsa, ögon, mun osv...men man saknar väl inte helt en näsa t.ex..det är det som känns så konstigt för mig.

Hej ts

Är det så att du saknar en fitta helt och hållet?  Flört
  • Anonym
    Anonym (Blygdis) skrev 2013-02-21 17:42:00 följande:

Ok är streckfitta när man inte har några inre blygdläppar? Trodde det var när man hade små yttre och små inre...men ändå liksom hade inre iaf. Har försökt leta bilder också om det finns nåt som jag kan jämföra mig med men har inte hittat något.
    Ja, jag vet inte om det är den korrekta benämningen. Men jag har i alla fall inte heller några inre blygdläppar och jag behöver inte hålla ihop benen för att min fitta ska vara sluten, så att säga. 

Den funkar finfint och jag är mycket nöjd med den. Det har de män jag legat med också varit. Jag tror det är något med att "alla fittor är bra fittor". Verkar ligga mycket i det.
  • Anonym (Blygdis)
    Bingo skrev 2013-02-21 17:47:57 följande:
    Hej ts

Är det så att du saknar en fitta helt och hållet? 

Nej men tänkte mig som att min fitta var ett ansikte och ja allt där inne var det som finns på ansiktet. Haha nu blev det knasigt!
  • Anonym (Blygdis)
    Anonym skrev 2013-02-21 17:48:31 följande:
    Ja, jag vet inte om det är den korrekta benämningen. Men jag har i alla fall inte heller några inre blygdläppar och jag behöver inte hålla ihop benen för att min fitta ska vara sluten, så att säga. 

Den funkar finfint och jag är mycket nöjd med den. Det har de män jag legat med också varit. Jag tror det är något med att "alla fittor är bra fittor". Verkar ligga mycket i det.

Ok då vet jag att jag inte är den enda iaf:)
  • Bingo
    Anonym (Blygdis) skrev 2013-02-21 17:50:43 följande:

Nej men tänkte mig som att min fitta var ett ansikte och ja allt där inne var det som finns på ansiktet. Haha nu blev det knasigt!

Se det som att dina näsvingar är lite små bara  Glad  (Du har en liten gullig näsa :)
  • Anonym

så ser jag ut med :) inga killar som har klagat, snarare tvärt om 

Svar på tråden Är det normalt att inte ha inre blygdläppar?