• Anonym

Min pojkvän vill att "någon" tittar på när vi har sex.

Min pojkvän har vid några tillfällen när vi har haft sex att han skulle vilja att "någon" tittar på när vi har sex. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga eftersom jag inte vet om jag vill det. Har ingen erfarenhet av det alls. Någon som har som har erfarenhet, bra som dåliga?

• Svar på tråden Min pojkvän vill att "någon" tittar på när vi har sex.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-21 21:25:27 följande:
    Min pojkvän har vid några tillfällen när vi har haft sex att han skulle vilja att "någon" tittar på när vi har sex. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga eftersom jag inte vet om jag vill det. Har ingen erfarenhet av det alls. Någon som har som har erfarenhet, bra som dåliga?
    jag har erfarenhet
    mitt i akten kom en man in och glodde medan vi höll på
    just då var jag så kåt och lite berusad så jag tittade bara åt hans håll några gånger och tänkte inte ens på att han stod där

man ja, det är jag det, för mig är sex nästan som att dricka en kopp kaffe
  • Anonym

Var det din man du hade sex med när den andra mannen kom in? Vet du vem mannnen var?

Jag tycker att det låter spännande men känner mig samtidigt för "blyg" för att testa.

• Meddelande borttaget
  • Anonym

Var det din man du hade sex med när den andra mannen kom in? Vet du vem mannnen var?

Jag tycker att det låter spännande men känner mig samtidigt för "blyg" för att testa.

Anonym skrev 2013-02-22 20:59:25 följande:
    jag har erfarenhet

mitt i akten kom en man in och glodde medan vi höll på

just då var jag så kåt och lite berusad så jag tittade bara åt hans håll några gånger och tänkte inte ens på att han stod där

man ja, det är jag det, för mig är sex nästan som att dricka en kopp kaffe

• Anonym
    Anonym skrev 2013-02-23 12:44:19 följande:
    jag var tjugo år och åkte med några killkompisar
    hem till en man
    jag och den ene killen hade sex i lägenhetsinnehavarens sovrum
    mitt i akten kom lägenhetsinnehavaren in
    han stod i dörren och tittade på när jag blev tagen bakifrån
    han kom och gick i dörren två gånger
    men gjorde inget mer
    vi körde på
    vet inte hur jag ska beskriva att det kändes
    först blev jag förvånad över att se honom stå där men eftersom sex är "no big deal" för mig så gjorde jag inget

förresten kom jag på några gånger till

jag hade mina två ex hemma hos mig
    båda ville ha sex
    jag sa absolut nej
    men ex1 var jag fortfarande kär i så vi smet iväg till mitt sovrum
    mitt i akten tyckte jag att ex1 tittade lite bakom mig
    så vände jag mig om och där stod ex2 och tittade
    DET var INTE roligt
    när någon jag varit tillsammans med ser mig med någon annan
    så jag skrek på honom att försvinna ut och drog ex1 mot mig för att skyla våra könsorgan

en gång med ex1 befann vi oss i arla morgon på en parkeringsplats mitt ute i ingenstans
    den tillhörde ett företag
    fanns inte en käft där
    och PRECIS när jag suger av honom och har den långt inne knackar det på rutan
    OH MY GOD! säger jag bara!
    vilken känsla att sitta med en kuk i munnen medan en okänd man tittar VÄLDIGT NÄRA in genom rutan
    tydligen hade de haft många tjuvar på besök och kom därför för att kolla vår bil
    han såg ju vad vi gjorde och vi sa att här var en ledig parkeringsplats och så bad vi varandra om ursäkt och så körde vi därifrån
    den känslan var att jag kände mig så naken, att nån okänd helt plötsligt utan förvarning ser det mest intima

sen en gång var vi i en liten skogsdunge och där fanns en övergiven husvagn
    så vi gick in och han tog mig ståendes bakifrån
    och plötsligt ser vi två tanter komma gåendes genom den spruckna bakrutan
    snabbt som fan drog vi på oss byxorna
    då kändes det pinsamt
    jag hann inte dra på mig mina byxor av alla stress men tanterna gick förbi utan att titta in
    de fattade kanske vad vi gjorde eller så kanske de inte lade märke till oss

• Anonym

Du skriver "någon" - kan det kanske vara en hund eller katt då?

• Anonym
    Anonym skrev 2013-02-27 19:49:26 följande:
    Du skriver "någon" - kan det kanske vara en hund eller katt då?
    haha!
    min man tycker inte om när våra djur tittar
  • Ant3

Har aldrig planerat att någon ska titta på men det har råkat blivit så ibland.
    Jag blir sjukt tänd av det. Eller om någon typ sover i samma rum..

Anonym skrev 2013-02-24 16:50:25 följande:
    Kan ni inte mjukstarta och ha sex framför webcam bara?
    Det blir ganska anonymt och skulle det kännas obekvämt är det bara stänga av.
    Ett tips bara..
Svar på tråden Min pojkvän vill att "någon" tittar på när vi har sex.