Är jag svartsjuk i onödan?
Behöver råd... När min pojkvän glömde mobilen hemma en gång snokade jag.
Så fruktansvärt dåligt av mig. Då fick jag iallafall se ett mejl som han skickat på sin fb till en tjej som har en "företagssida" där hon lägger upp snygga bilder på sig själv (en tjej han inte känner men är "vän" med henne sen innan vi blev ihop på sin fb). Det stod vad han tände på och om hon kunde fixa det. Han hade fått som svar att hon kunde fixa det men hon tar kort för han bara så det skulle kosta. Sen hade han inte svarat mer.
Jag frågade när han kom hem om någon på hans jobb kan hans lösen till telefonen (för detta hade skickats på jobbtid). Han sa nej. Sen fråga han vad jag hade sett och jag sa vad. "ah men det är min kompis som skickade det meilet från min telefon" Sa han då.
Han tyckte efter lång diskussion att jag skulle släppa detta för OM det hade varit han (vilket han på pekade att det inte varit) så tyckte han inte det var så farligt när det inte var en tjej i stan till exempel.
Sen häromdan sa han när jag börjat tjata om det igen att han var med på det och de hade drivit med henne. Eftersom de inte skickat mer med henne sen tyckte han jag skulle tro på det. Och jag tycker inte det är så farligt om de drivit med henne.. Och att titta på porr har jag inget emot att han gör, han säger att vill han se naket tittar han väl på porr, inte mejlar en tjej om det. Men jag tycker att varför skulle det vara bättre att det isåfall är en tjej utanför stan än i stan? Om man är otrogen till exempel är väl inte det mer förlåtligt om det inte är nån jag inte vet?
Har detta gått mig åt huvet? Han är en väldigt snäll kille som jag ALDRIG tror skulle göra nåt. Han var ihop med en tjej jättelänge innan mig och han var aldrig otrogen och han har blivit sviken av många så tror inte han skulle riskera nåt. Men ville bara se andras syn på det hela. Han har fortfarande lås på sin mobil och jag tycker inte man har det om man inte har nåt att dölja.