Killar, har ni tighta kläder?
Varför är det inte fler killar som har tighta kläder som visar hur kroppen ser ut? Slimmade skjortor, tighta jeans som stramar åt rumpan och så vidare.
Varför är det inte fler killar som har tighta kläder som visar hur kroppen ser ut? Slimmade skjortor, tighta jeans som stramar åt rumpan och så vidare.
Ja, eftersom jag har en midja tycker jag det är oerhört jobbigt att det enda jag hittar i affärerna är ballongtröjor och tunikor skurna för mamma-magar. Därför norpar jag åt mig det allra tajtaste jag hittar när jag väl hittar nåt.
Nej, jag har kläder av praktiska skäl.
Oj, såg nu att det stod "killar" i rubriken
Jag är man och kör alltid med tajta kläder när jag tränar, på beachen m m. Tajta jeans, tajta löpartights, ofta tjejj-tights som jag klippt av till rätt längd som shorts som är tunna o fina så man ser rumpa o lite kuk-konturer. Dessutom gärna wet dvs badar med jeans på osv. Allt för att det ska vara tajt o visa mkt. Är skönt och jag får uppskattning.
Jag tycker kostymer ska vara figurnära. De ska vara högt skurna ärmhål och timglasformat. Utformningen av anslutningen mellan axel och ärm är också viktig. Skjortor får också gärna vara ganska smalt skurna. Många män har alldeles för stor kragstorlek vilket ser illa ut. Vad gäller byxor: Inget fladdrande tyg under grenen, däremot inte så tight att det blir konturer efter kuken. Jeans är också snyggast om de är mörka och sitter ganska tight.
Tyvärr är det många män som springer runt offentligt i myskläder...