• Viscaria

Fitné te, någon som har erfarenhet av det?

Finns det någon här som använt Fitné te? det används främst i asien för att minska och i vikt. Hra läst lite om det på nätet men känner mig inte iktigt nöjd, så undrar om någon här vet mer och har egen erfarenhet av det?

• Svar på tråden Fitné te, någon som har erfarenhet av det?
  • thissy

jag provade det för  1 år sedan och gick ner 10kg.
    man får lite ont i magen o blir lite lös i magen.
    nu testar jag detta te igen. trodde inte att det skulle hjälpa men det gjorde det, nackdelen var att man fick ont i magen just när man bar nödig.

• Viscaria
    thissy skrev 2013-02-22 19:46:22 följande:
    jag provade det för  1 år sedan och gick ner 10kg. man får lite ont i magen o blir lite lös i magen. nu testar jag detta te igen. trodde inte att det skulle hjälpa men det gjorde det, nackdelen var att man fick ont i magen just när man bar nödig.

Hur ska man dricka det? Ja hur många koppar om dagen? :)
  • thissy
    Viscaria skrev 2013-02-24 22:47:26 följande:

Hur ska man dricka det? Ja hur många koppar om dagen? :)
    du dricker det som en vanlig kopp tee, på kvällen när du inte skall äta mera, sätt påsen i en kopp häll på med varmt vatten, och låt det dra i ca 10-20 minuter och sen är det bara att dricka.
  • Viscaria
    thissy skrev 2013-02-25 06:58:11 följande:
    du dricker det som en vanlig kopp tee, på kvällen när du inte skall äta mera, sätt påsen i en kopp häll på med varmt vatten, och låt det dra i ca 10-20 minuter och sen är det bara att dricka.
    Okey tack, då gjorde jag rätt i går kväll då :) Får se om man får nå resultat, bli spännande att se :) Nå annat du vill dela med dig av som är bra att veta? :) verkar inte vara så många som provat denna metod nämligen
  • Viscaria
    thissy skrev 2013-02-25 06:58:11 följande:

En  fråga hur länge drack du teet för att gå ner dina 10 kg? Åt du i övrigt som vanligt?
  • thissy

jag åt som vanligt.
    tror det tog 30 dagar en månad att gå ner.
    lycka till

• Viscaria
    thissy skrev 2013-02-26 10:17:25 följande:
    jag åt som vanligt.
    tror det tog 30 dagar en månad att gå ner.
    lycka till

Oj wow! Väntar med spänning på resultat då! tack :)
  • emilia09

Jag tar en kopp innan jag ska lägga mig är det rätt? Jag har tagit det i 9 dagar å har inte hänt något alls hur lång tid tar d innan man ser något resultat ? Mvh

Svar på tråden Fitné te, någon som har erfarenhet av det?