tips på bilhandlare som ger avbet trots betanm.
Hej, Söker efter en eller flera bilhandlare som man kan köpa bil på avbetalning trots betalningsanmärkningar och skuldsaldo. Vet att det finns, och vet att man lär vända sig till någon mindre handlare som kanske inte har dom bästa villkoren. Någon som har tips på någon handlare som säljer på avbet med mina kriterier? Mellansverige är kravet. Samt på en handlare som man kan lita på, tänker på att det ska fullföljas avtalet osv. Kan bilar så den biten har jag koll på. Anledningen till detta är att jag har en hel del skulder på mig, och detta är enda sättet. Inga moralpredikningar om att jag borde lösa mina skulder innan osv, för jag har lärt mig livets hårda läxa redan. Är på gång med arbete och allt, därav vill jag köpa en bättre bil till familjen. Har råd att betala på en bil. punkt. Har ringt en massa ställen, men tror det är känsligt på telefon, att åka långt för att få ett nej har jag inte lust med. Därav någon kanske kan tipsa mig? Gärna Uppsala, sthlm, Gävle, mm. Pma om det är känsligt eller av annan anledning.