• Anonym (barnmodell)

Söker seriösa modellargenturer för barn ?

Jag skulle vilja ha en modell aregentur åt min 6 månaders. Så kan hon få tex va med på hm när dom säljer barnkläder och så. Men vill skicka bilderna på min 6 månaders till seriösa modellargenturer. Så undrar om ni vet några seriösa modellargetuner. ?

• Svar på tråden Söker seriösa modellargenturer för barn ?
  • Philippa

Varför vill du utsätta ditt stackars barn för denna hysteri??

• Fiona M

om du googlar agentur istället för argentur kommer du nog lyckas bättre.

• Anonym (barnmodell)
    Philippa skrev 2013-02-22 20:38:57 följande:
    Varför vill du utsätta ditt stackars barn för denna hysteri??

På vilket sätt är det dåligt menar du ?
  • Anonym (barnmodell)
    Fiona M skrev 2013-02-22 20:44:29 följande:
    om du googlar agentur istället för argentur kommer du nog lyckas bättre.

Åg jag skrivit fel här . har googlat argentur . men är just att man vet ju aldrig om dom är seriösa
  • Philippa
    Anonym (barnmodell) skrev 2013-02-22 20:51:42 följande:

På vilket sätt är det dåligt menar du ?

Tja.. att så tidigt bli medveten om att man ska vara söt och snygg för att bli accepterad... såklart! Förstår du inte det själv??
  • Anonym (barnmodell)
    Philippa skrev 2013-02-22 20:53:15 följande:

Tja.. att så tidigt bli medveten om att man ska vara söt och snygg för att bli accepterad... såklart! Förstår du inte det själv??
    men bara för att man är modell så får man vel inte uppfattningen att man måste vara söt och snygg för att bli accepterad . Det gäller vel hur man uppfostrar sina barn vad man säger till dem osv.

Tycker det är en hysteri mot folk som låter sina barn vara modeller. Tycker barnen det är kul så är det det som spelar roll för mir. sen när dom är så små som min är så är dom inte medvetna men min tjej älskar att träffa människor och blir jätte glad så jag tror det bara gör henne gott =)  
  • Anonym (barnmodell)
    viseversa skrev 2013-02-22 20:42:38 följande:
    Varför?
    JAg hade lagt ut bilder på min bebis på min blogg . då ringde en castingkvinna till mig och fråga om jag var intrresserad av att min dotter skulle vara med i en reklam på tv. så vi var och provfilma. jag fick verkligen mersmak för detta. Produsenterna var jätte snälla och bra mot dottern och hon log hela tiden och var glad. det var riktigt skoj för mig och henne och även sonen som fick följa med =)

Har aldrig haft sånna här planer förr men nu när man fick testa på så känner jag det var roligt.

För att sammanfatta varför. :

::Det var riktigt roligt för mig
    ::Mina barn hade jätte skoj
    ::Man tjänar pengar på något roligt. ( Pengarna mitt barn eventuellöt kommer tjäna kommer mestadels gå in på sparkontot tills hon och hennes bror blir 18. Jag kommer att sjäv ta ut runt 30 % hade jag tänkt som lön , genom att jag söker jobben , kör dit vi ska och även är med och hjälper till )

Så nu vet du varför 

• Anonym
    Anonym (barnmodell) skrev 2013-02-22 20:52:35 följande:

Åg jag skrivit fel här . har googlat argentur . men är just att man vet ju aldrig om dom är seriösa
    Men googla agentur i stället. Om du nu vill ställa ut din unge. 
  • Anonym (barnmodell)
    Anonym skrev 2013-02-22 21:09:33 följande:
    Men googla agentur i stället. Om du nu vill ställa ut din unge. 

Har gjort det men vill vara säker på att dom är seriösa argenturer. Unge är fult att säga tycker jag. Jag säger barn istället.
  • Anonym
    Anonym (barnmodell) skrev 2013-02-22 21:12:55 följande:

Har gjort det men vill vara säker på att dom är seriösa argenturer. Unge är fult att säga tycker jag. Jag säger barn istället.
    Mm, du har rätt. Jag slutar att skriva unge om du slutar att skriva argentur. 
  • frankrike

Men vad jobbiga folk är. Sluta hacka på stavningen, ni fattar ju vad hon menar.

• Anonym
    Anonym (barnmodell) skrev 2013-02-22 21:08:05 följande:
    JAg hade lagt ut bilder på min bebis på min blogg . då ringde en castingkvinna till mig och fråga om jag var intrresserad av att min dotter skulle vara med i en reklam på tv. så vi var och provfilma. jag fick verkligen mersmak för detta. Produsenterna var jätte snälla och bra mot dottern och hon log hela tiden och var glad. det var riktigt skoj för mig och henne och även sonen som fick följa med =)

Har aldrig haft sånna här planer förr men nu när man fick testa på så känner jag det var roligt.

För att sammanfatta varför. :

::Det var riktigt roligt för mig
    ::Mina barn hade jätte skoj
    ::Man tjänar pengar på något roligt. ( Pengarna mitt barn eventuellöt kommer tjäna kommer mestadels gå in på sparkontot tills hon och hennes bror blir 18. Jag kommer att sjäv ta ut runt 30 % hade jag tänkt som lön , genom att jag söker jobben , kör dit vi ska och även är med och hjälper till )

Så nu vet du varför 

Skojar du? Ska ditt spädbarn försörja dig och spara till sin bror?

• kiki

Bara nyfiken, men hur har det gått TS? Är nämligen själv i samma tankar :)

Svar på tråden Söker seriösa modellargenturer för barn ?