• Anonym (Slampig fru)

Tjejer - är ni slampiga på jobbet?

Min fru (29 år) klär sig lite slampigt på jobbet. Hon har alltid klänning, ibland korta. Hon har ofta BH som gör hennes bröst två kupstorlekar större. Hon har alltid klackar. Någon gång också stayups. Hon jobbar på en industri, med ekonomi. Det finns nästan bara män bland de anställda och hon njuter av att få deras blickar och uppmärksamhet. Hon är en liten kontorsslyna, vilket vi har pratat om och båda tycker om :)

Jag tycker alltså själv om att hon är lite slampigt klädd. Tänder på det när det känns lite förbjudet och opassande. Det är liksom inte så överdrivet mkt att hon VERKLIGEN ser slampig ut, men de flesta av männen på hennes jobb gottar sig nog ganska mkt av att han henne där, som trippar runt och ser lite små-porrig ut.

Finns det fler tjejer/kvinnor därute som gör likadant och som känner igen sig i min beskrivning? Njuter ni av att få männens uppmärksamhet på det sättet?

• Svar på tråden Tjejer - är ni slampiga på jobbet?
  • Kolibri12

Hmm...klänning eller kjol, och klackar. Vari ligger det slampiga? Huruvida hon har stayups eller ej ser väl ingen såvida hon inta har för vana att lyfta på kjolen. Hon ser egentligen inte slampig ut men ändå småporrig? Jag får inte ihop det riktigt.

Jag klär mig ofta på liknande sätt på jobbet, har nästan alltid höga klackar etc men det är för att jag själv tycker det är snyggt. Visst kollar män, trots att jag är 40+, men jag drar inga växlar på det och inget jag njuter av heller. Många män tittar mer eller mindre instinktivt bara, på alla i klackar och kjol. Sen är jag ingen "kontorsslyna" vad nu det betyder utan har en högre position än de flesta männen, vet inte om det har någon betydelse för er? Hade det varit någon skillnad om hon vore chef t ex?

Så nej, jag är inte slampig på jobbet. Men gillar att klä mig kvinnligt. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Slampig fru)
    Kolibri12 skrev 2013-02-22 21:38:21 följande:
    Hmm...klänning eller kjol, och klackar. Vari ligger det slampiga? Huruvida hon har stayups eller ej ser väl ingen såvida hon inta har för vana att lyfta på kjolen. Hon ser egentligen inte slampig ut men ändå småporrig? Jag får inte ihop det riktigt.

Jag klär mig ofta på liknande sätt på jobbet, har nästan alltid höga klackar etc men det är för att jag själv tycker det är snyggt. Visst kollar män, trots att jag är 40+, men jag drar inga växlar på det och inget jag njuter av heller. Många män tittar mer eller mindre instinktivt bara, på alla i klackar och kjol. Sen är jag ingen "kontorsslyna" vad nu det betyder utan har en högre position än de flesta männen, vet inte om det har någon betydelse för er? Hade det varit någon skillnad om hon vore chef t ex?

Så nej, jag är inte slampig på jobbet. Men gillar att klä mig kvinnligt. 
    Du frågar: vari ligger det slampiga? Det slampiga ligger i hur jag och min fru ser på det hela. Det är klart att man kan klä sig så (kvinnligt) utan att vara slampig i någon objektiv mening. Men vi båda njuter av att hon får männens blickar på sig och vi gör det till en sexuell grej.

Det ligger alltså i betraktarens ögon, huruvida klädvalet är slampigt eller ej. För oss är slampigheten inget nedsättande på någon sätt. Vi njuter bara av det, helt enkelt.
  • Kolibri12
    Anonym (Slampig fru) skrev 2013-02-22 21:44:37 följande:
    Du frågar: vari ligger det slampiga? Det slampiga ligger i hur jag och min fru ser på det hela. Det är klart att man kan klä sig så (kvinnligt) utan att vara slampig i någon objektiv mening. Men vi båda njuter av att hon får männens blickar på sig och vi gör det till en sexuell grej.

Det ligger alltså i betraktarens ögon, huruvida klädvalet är slampigt eller ej. För oss är slampigheten inget nedsättande på någon sätt. Vi njuter bara av det, helt enkelt.
    Ok
  • YTSHC

Tjejer njuter av att män ser dom och beundrar deras kroppar.

• Peter37
    YTSHC skrev 2013-02-23 01:22:20 följande:
    Tjejer njuter av att män ser dom och beundrar deras kroppar.

njuter du av det?
  • shalse

Män - är ni slampiga på jobbet?????

• YTSHC
    shalse skrev 2013-02-23 01:48:41 följande:
    Män - är ni slampiga på jobbet?????
    Män och kvinnor går inte igång på samma saker när det gäller attraktion.
  • missan75

Det skulle vara ytterst opassande och jag tror jag skulle få en tillsägelse om jag gick i u ringat och kortkort på jobbet. Högklackat och i övrigt kvinnlig klädsel ser jag inget problem med på mitt jobb.

• YTSHC
    missan75 skrev 2013-02-23 07:27:17 följande:
    Det skulle vara ytterst opassande och jag tror jag skulle få en tillsägelse om jag gick i u ringat och kortkort på jobbet. Högklackat och i övrigt kvinnlig klädsel ser jag inget problem med på mitt jobb.
    Äntligen en kvinna som inser vilka signaler hon skickar med slampig klädsel.

Bra!
Svar på tråden Tjejer - är ni slampiga på jobbet?