• SonjaE

Vilken nordkoreansk frisyr väljer du?

I Nordkorea finns det tydligen ett visst antal frisyrer som är godkända av staten. Kvinnor har 18 stycken att välja mellan. Vad som händer om man har en icke godkänd frisyr är oklart men med tanke på hur folk behandlas i Nordkorea kan det nog vara högst riskabelt.

Här är utbudet av frisyrer: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/02/21/article-2282134-17EB6DCB000005DC-832_964x666.jpg

Om ni var tvungna att välja en av de godkända frisyrerna, vilken skulle ni välja?
    Jag skulle välja nr 5.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken nordkoreansk frisyr väljer du?
  • Rådjur

Jag hade tagit 5:an, ser minst 80-tal ut :(( Om de har så hårda frisyrregler borde det ju betyda att man måste klippa sig rätt ofta för att frisyren inte ska växa bort :/

Undra vem fan som har bestämt reglerna... Tycker den personen hade rätt dålig smak :p

• Lindsey Egot the only one

Jag trodde nord Korea var en diktatur!
    I min familj har vi bara en kvinno och en mans frisyr.

• Trädblåsare

Eftersom jag är gift, så måste det ju bli en av de korthåriga frisyrerna, och det är lite svårt. Jag har inte den typen av hår som det passar till.

• Lindsey Egot the only one

Gaytjej. De har ju iaf minst 10 frisyrer att välja mellan. Är inte det valfrihet?

• Neko

14 efersom jag har lockigt hår.

• Jellybeanbaby

Good lord. Jaha, jag valde ju nr 12 eftersom den passar mig bäst - men

Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver
  • Jellybeanbaby

Mobilhelvete. Alla frisyrerna var ju som ett misch-masch mellan 50-, 60- och 80-tals amerikanskt mode.

Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver
Svar på tråden Vilken nordkoreansk frisyr väljer du?