Finns inga män med mina sexuella preferenser?!
Jag är singel efter ett 14 år långt förhållande bakom mig, min Fd man och jag träffades unga (jag är 37) och han var i princip oskuld när vi träffades. Jag hade varit med ett 10 tal, både ons och förhållanden. Vi hade ett helt okej sexliv, så länge vi var lyckliga. Ganska mainstream inser jag i efterhand. Inget analsex, ingen dominans och förnedring, han ville aldrig (och inte jag heller) spruta i min mun eller i ansiktet på mig etc. Mycket penetrering, mycket oralsex och det var alltid bra för oss båda. Nu är jag som sagt singel igen och har dejtat lite och det känns som att analsex och munsprut och att bli dominerad liksom hör till vardagsmaten, det är så självklart. Jag känner mig sjukt obekväm och som världens sämsta ligg. Trotts att jag alltid trott jag är en hyfsad älskarinna. Nu säger jag mig som en gnällig nej-sägare. :/ Är min art utdöd? Är det kört för mig att få ett sexliv igen ? Alltså ett rätt vanligt sexliv där lusten ligger i fokus och inte att man måste prova allt från A till Ö inom 2 veckor.