Gynekolog Erik Rasmussen Kalmar?
Jag undrar vad ni anser om denna gynekologen?
Jag skall göra en infertilitetsutredning och jag vill veta vad ni anser om denna läkaren?
Jag har hört både bra och dåligt...
Jag undrar vad ni anser om denna gynekologen?
Jag skall göra en infertilitetsutredning och jag vill veta vad ni anser om denna läkaren?
Jag har hört både bra och dåligt...
Det är den danska privata va??? I så fall har jag bra bra o säga om honom.... Men jag va bra där 2 gg bytte sambo o blev gravid på naturlig väg ....
mjo det är det nog, okej så ni startade ingen utredning då så att säga?
Vi kom så långt att vi skulle till Linköping för mer info osv... Så Gyn o kolla ägg hann vi kolls o blod o sperma osv.....
Linköping?? :s
Ja el vad heter det då man åker iväg för Ivf om jag inte minns fel va det vall Linköping hummm men det är 09 jag va där så kan ha hänt mycket sen dess....
Jaha okej, jag trodde det var norrköping men de kanske var linköping, jag har ingen aning iof för jag har ju inte kommit så långt än =)
Men jag åkte aldrig dit då jag lämnade mitt ex ( felet va på han) då jag blev gravid 2 v efter jag lämna honom :)
Jag har inte varit på någon utredning hos honom men är supernöjd med honom som läkare. Han var den enda som tog mig på allvar när jag fick ett missfall med förra graviditeten. Jag har alltid varit nöjd när jag gått därifrån. ( om man bortser från missfallet då såklart)
Jag har pco och håller just nu på med hormonbehandling för att förhoppningsvis bli gravid. Jag går hos Magnus Christoffersson på Kalmar privata gyn , han är super bra och jätte noga.
Har förvisso aldrig hört nått dåligt om Rasmussen snarare tvärt om men nu bm rekommenderade Kalmar privata.
VARNAR ALLA FÖR KALMAR PRIVATA GYN
Vi var fösta åren hos Kalmar privata gyn, hos Eva-Britt Tågsjö.
Till en början var allt ok, de gick på högkostnadskortet mm Men efter misslyckade försök valde vi att göra behandling utomlands och då helt plötsligt tog hon Hutlöst betalt 6.000kr, inget gick på högkostnadskortet, för att hon tog risker sa hon.
Vid ett tillfälle gjordes endast ett UL, detta fick vi betala 6.000kr för!
Vid ett annat tillfälle blev jag överstimmulerad och fick uppsöka akuten, efter att jag varit hos henne och hon kunde inget göra ( betalade då 300 kr för besöket där, fick betala 300kr på kvinnokliniken 1 timme senare?.)
Är fruktansvärt besviken på Kalmar privata gyn, kommer Aldrig mer gå dit!
Började efter detta gå hos Erik Rasmussen på Norra Långgatan, han är duktig, trevlig och förstående!
Där går allt på högkostnadskortet.
Rekommenderar verkligen honom, synd vi inte gick dit först, då hade vi sparat många många tusenlappar?.
Till skildnad från Siggan15 är jag mycket nöjd med Kalmar Privata Gyn och Eva-Britt Tågsjö. Vill bara berätta det eftersom jag tycker att det är fel att hänga ut henne. Alltid proffsigt och trevligt bemötande av alla på mottagningen. Gjort två privata IVF i Malmö och fått "förbehandling" på Kalmar privata gyn.
Har bara hört gott om Erik Rassmusen, men tvivlar på att allt inför IVF kan gå på hökostnadskortet.