tilj75 skrev 2013-02-24 11:43:20 följande:
För mig var blödningen värre än förlossningen av två barn. Jag låg med bägge barnen i famnen på britsen. Ringde och någon kom, jag sa att jag tror jag blöder, det är ingen fara sa hon, men jag tror att jag blöder mycket sa jag, det är nog ingen fara sa hon. Vid det laget var jag svimfärdig och skrek, ta barnen innan jag tappar dem i golvet och gör något för jag blöder!!!!!!! Då j-vlar blev det fart, hela rummet fylldes med folk som skulle hoppa på magen, jag fick morfin och lustgas men smärtan var ändå värre än förlossningen.
Håller tummarna för att det inte blir så denna gång =)
Usch =(
Jag mådde bra efter snittet och barnmorskan vägde och mätte honom, sen sa det tydligen bara poff och jag försvann. Barnmorskan "slog" till mig men jag var helt väck.
Akutlarm och jag vaknade också upp och såg massa människor runt om mig som gjorde olika saker.
Men smärtan när hon låg på magen och tröck var sjuuuk. Tyckte också att det var det värsta av allt.
Smärtan var helt insane!
Och sen var jag så rädd att snittet skulle gå upp, hade ju för fasen blivit igen sydd dryga timmen innan...!! =/
Nej fy tusan så hemskt det var.