• PinglanGbg

Någon som har erfarenhet av Babytravel Las Vegas?

Vi ska köpa en syskonvagn och funderar på den här nya vagnen från Babytravel. Den är ju väldigt billig. Kostar bara 4000. Verkar för billigt för att vara bra. Det är vändbara sitsar och det är ju bra. Den är så ny så det finns inga recensioner att läsa än. Så jag undrar om det finns någon som köpt den och har nått att berätta om den?

• Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Babytravel Las Vegas?
  • liana86

Jag har kollat på den lite gran.  Jag tyckte att den var lättstyrd och snygg samt liggkorgen var rätt så rymlig. Vad gäller sittasarna tyckte jag de var ganska små men det är väl så med alla syskonvagnar tyvärr:( Jag tänkte i alla fall åka igen och prova hur min 1,5 åring sitter i den.

• PinglanGbg
    liana86 skrev 2013-02-24 12:54:42 följande:
    Jag har kollat på den lite gran.  Jag tyckte att den var lättstyrd och snygg samt liggkorgen var rätt så rymlig. Vad gäller sittasarna tyckte jag de var ganska små men det är väl så med alla syskonvagnar tyvärr:( Jag tänkte i alla fall åka igen och prova hur min 1,5 åring sitter i den.

Ok. Hur gammalt kommer syskonet att vara när nya bebisen kommer? Tror ni att sitsen är mindre än en bugaboo donkey?
  • liana86
    PinglanGbg skrev 2013-02-24 18:51:02 följande:

Ok. Hur gammalt kommer syskonet att vara när nya bebisen kommer? Tror ni att sitsen är mindre än en bugaboo donkey?
    Det kommer vara 20 månader emellan.Jag tycker att den såg mer rymlig en donkey. Jag testat dottern i donkey och tycker att  sitsen var på tok för liten då hon redan sitter trång i vår bugaboo cameleon som har större sits.
Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Babytravel Las Vegas?