Är jag Asexuell, tycker samtidigt att kvinnor är attraktiva..
Hej....
Jag är en kille på 21 år som de senaste 2 åren inte haft sex eller ett förhållande, och har aldrig gillat ha sex utan det har mer känts som tvång i mina två senaste förhållanden med tjejer som ja hade för över 2 år sen och jag har fått ångest efter sex varje gång. Jag gillar som det är nu, bor ensam, inget förhållande, utan allt det där. Och jag är inte attraherad till män alls och har aldrig vart.
Jag gillar inte någon mer än vänskap och eftersom att jag generellt är klassad bland allmänheten att se ut som den "snygga och sötaste 16åringen i stan" så blir det ofta när man är ute eller på Internet och Instagram osv. att tjejer stöter på en, vilket gör mig bara irriterad och arg.
Men, jag tycker fortfarande att kvinnor är sexuellt attraktiva då och då, men skulle aldrig ha sex eller oralsex på något vis med någon. Jag onanerar ett par gånger i veckan "för att få ut demonerna" och då kan det hända att jag fantiserar om kvinnor att dom är vackra och har fina kurvor och så, men samtidigt tar det mig ca 2-3 timmar för jag blir snabbt ointresserad och tycker inte så mycket om det, men ändå känns det som ett behov att "få ut demonerna" vilket gör att jag tillslut fortsätter tills jag kommer.
Det jag gillar är romantik, känslomässiga band med mys och att umgås närmare, max att det leder fram till förspel. Jag skulle vilja ha ett vänskaps-förhållande/mer känslomässigt förhållande med en vän (men inte som ett vanligt "flickvän" på något sätt i det hållet), mer som en djup vänskap att kunna mysa med. Max att det skulle leda till att vi smeker i förspel... men inget mer än det. ( jag har under flera tidigare förhållanden fått flertal tjejer att komma/få orgasm genom förspel/petting/pulla så ja tycker det räcker så.)
För mig låter det som att asexuell men ändå har en liten attraktion till det motsatta könet, men är man då fortfarande Asexuell?