• Anonym

39åring och 24åring leker med Nallar.

Jag har en tjejkompis på 24år, hon tillsammans med sin kompis på 39 år "leker" med nallar. Dom tar med nallen ut och gungar tillsammans med den och har skit kul tillsammans..

Min fråga är om de är normalt att bete sig så som vuxen? Ingen av dom har barn.    

Och nej visst såklart dom får ha kul med sina nallar om dom vill, men undrar mest om de är jag som är "onormal" som tycker dom är skit töntiga och förstår verkligen inte de roliga med en gungade nalle mellan två vuxna människor.. 

• Svar på tråden 39åring och 24åring leker med Nallar.
  • jackyyouknow

Haha, låt dom ha lite roligt vetja! :D

• Lilje

Varenda gång jag hittar en ny draknalle går jag runt med den hela dagen som en bebis...mina små drakar ska inte behöva gömmas bort i en bärkassa.  Då blir dom rädda och otrygga.

• Anonym (krokodilmamman)
    Lilje skrev 2013-02-24 20:03:32 följande:
    Varenda gång jag hittar en ny draknalle går jag runt med den hela dagen som en bebis...mina små drakar ska inte behöva gömmas bort i en bärkassa.  Då blir dom rädda och otrygga.
    samma sak med mina krokodiler :3  ^.^
  • Anonym (Kvinna27)

Här är en vuxen med nallen kvar... Skäms

Min heter Tage och han är minsann en berest giraff!! Han har varit i bl.a. Chile, Frankrike och Peru.

Jag sover med honom varje natt!

Jag har både man och barn, tur att min man accepterat Tage! Nog inte alla som hade gjort det har jag en känsla av... han är lite som ett.. uppstoppat husdjur kan man säga Drömmer
  • Blåbäret0

Jag är 25 och sover med en substitut-nalle efter min försvann på ett flygplan några år sedan. Använder mest som nack-kudde men tar med den vart jag än åker om jag sover över.

Sambon tycker det är gulligt, själv tycker jag att jag är lite knäpp :P

• Nice Girl Wrong Place

Väntar mest på att lille Birger ska hitta tråden.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
    Apopan skrev 2013-02-24 20:15:05 följande:
    Tycker det verkar vara en mysig sysselsättning ^^
    Anonym (Kvinna27) skrev 2013-02-24 20:10:20 följande:
    Här är en vuxen med nallen kvar... Skäms

Min heter Tage och han är minsann en berest giraff!! Han har varit i bl.a. Chile, Frankrike och Peru.

Jag sover med honom varje natt!

Jag har både man och barn, tur att min man accepterat Tage! Nog inte alla som hade gjort det har jag en känsla av... han är lite som ett.. uppstoppat husdjur kan man säga Drömmer
    Var köpte du den där giraffen?? :) den är ju såå söt ^^
  • Anonym

Haha ja okej de kanske bara är jag som är tråkig... de va lite de jag ville ha reda på, Sen absolut jag har en nalle som jag haft sedan jag va liten, men han lämnar inte sovrummet (där han ligger i någon låda..)

Men ingen av er skulle alltså reagera om ni såg två vuxna ute i en lekpark gunga med en nalle?  

Svar på tråden 39åring och 24åring leker med Nallar.