• Humlan88

art kan man hitta relativt billiga, sexiga underkläder i xs

Jag är ganska liten och har små bröst. Därför är det alltid skittrist när jag ska försöka hitta lite sexiga underkläder/kostymer. för det finns typ bara för folk med silikontitts. Eller så är det "one size " och då är det för stort för mig.

Är på jakt efter en bra hemsida med underkläder för oss småbystade :)

• Svar på tråden art kan man hitta relativt billiga, sexiga underkläder i xs
  • Anonym
    Humlan88 skrev 2013-02-25 16:39:00 följande:
    Jag är ganska liten och har små bröst. Därför är det alltid skittrist när jag ska försöka hitta lite sexiga underkläder/kostymer. för det finns typ bara för folk med silikontitts. Eller så är det "one size " och då är det för stort för mig.

Kolla på barnavdelningen? Kan hitta en del sexigt där...fråga mig inte varför.
  • Anonym (S)

Själv tycker jag det är hett med sk "half-cups" som av bilder att döma funkar bättre på småbystade än oss som har en större byst, så själv har jag aldrig köpt hem en. Annars ett par heta trosor, stay-ups och ett sexigt genomskinligt linne utan BH under tycker jag är riktigt hett. Finns hur mycket som helst på nätet, de större online-butikerna för sexleksaker brukar tex ha ett brett urval av sexiga kläder.

• Zappa
    Anonym (S) skrev 2013-02-25 21:37:53 följande:
    Själv tycker jag det är hett med sk "half-cups" som av bilder att döma funkar bättre på småbystade än oss som har en större byst, så själv har jag aldrig köpt hem en. Annars ett par heta trosor, stay-ups och ett sexigt genomskinligt linne utan BH under tycker jag är riktigt hett. Finns hur mycket som helst på nätet, de större online-butikerna för sexleksaker brukar tex ha ett brett urval av sexiga kläder.

Hur stora bröst har du då?
  • Anonym (it)

Jag sätter 1000 spänn på att jag har minst.

har AA om inte ens mindre. är 22 år gammal, har lite hull om magen men själva utvecklingen stannade eller den började fan inte ens.  ;-(

• Zappa
    Anonym (it) skrev 2013-02-26 08:09:05 följande:
    Jag sätter 1000 spänn på att jag har minst.

har AA om inte ens mindre. är 22 år gammal, har lite hull om magen men själva utvecklingen stannade eller den började fan inte ens.  ;-(
    Små bröst är med vackra....
  • Jimmy0102
    Humlan88 skrev 2013-02-25 16:39:00 följande:

https://kleopatrasunder.se/ har även storlekar för dem som vill ha mindre storlekar : ) 
  • Anonym (pojkvännen)

skulle också vilja veta nåt bra ställe... min tjej är rätt kort och liten, skulle vilja köpa lite sexiga underkläder till henne... hon är typ 150 cm, 43 kg eller nåt... tänker att de som det står one size på trosor och linnen och sånt kanske inte kommer funka?

Svar på tråden art kan man hitta relativt billiga, sexiga underkläder i xs