• Anonym (vill ha tips!)

Hur kan jag se mer fräsch ut?

Hej!
    Jag är en tjej runt 25, och jag anses väl se rätt bra ut.
    Dock känns det som att hur jag än försöker så lyckas jag inte få till det där lilla extra som jag tycker att dom flesta andra har. Jag vill helt enkelt ha lite tips på hur jag kan fräscha upp mig lite. 
    Alla tips är välkommna, på hur jag kan förbättra hud, hår, och allt ni kan komma på. Gärna egna tips och trix, jag har tyvärr inte ekonomi att köpa så mycket produkter eller smink. 
    Jag vill verkligen ha tips på ALLT, men jag blir extra tacksam om någon har tips på hur man kan på bort röda flammor från ansiktet. 
    Jag använder som sagt inte smink pga att jag inte vill lägga pengar på det i nuläget. 
    Tack! 

• Svar på tråden Hur kan jag se mer fräsch ut?
  • Dixie

Smink är det som gör att jag ser pigg och fräsch ut.... Men att plocka ögonbrynen gör ju mycket för ansiktet!

• Nyfiken gul

man behöver inte superspackla sig för att se fräsch ut. 

välplockade ögonbryn, rentvättat ansikte, lotion för torr hud (eller vad man nu har för hudtyp)  , mascara och lite läppglans. Samt att man faktiskt anstränger sig för att ha en snygg frisyr. Det gör otroligt mycket för att se fräsch ut.

sen skadar det inte att verkligen  ta hand om sig, att äta ordentligt som man ska göra och sova ordentligt.  Dricka mycket vatten. 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (vill ha tips!)

Tack! Glad
    Jag äter bra, sover bra och tränar en hel del, så där borde kroppen vara nöjd. Ögonbrynen plockar jag, och jag har sådan tur att trots att jag är väldigt blond så har jag rätt mörka bryn och fransar. Glad
    Tack än en gång, jag väntar spänt på mer!

• Nyfiken gul

du skriver att du har röda fläckar i ansiktet, har du dom hela tiden eller när uppkommer dom? och vad beror dom på? 

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Coxia

Om du dricker kaffe så sparar du sumpen och gnider på hela kroppen som en blandning mellan världens bästa skrubb och fuktighetskräm. Man blir helt babymjuk. Kom bara ihåg att samla ihop sumpen och inte spola ner den i avloppen för det täpper till rören. 

• Anonym (vill ha tips!)

Jag är liksom ganska röd om kinderna, alltid. Ibland mer, ibland mindre. Inte på ett fint sätt (tycker jag) som man kan skapa med smink, utan mer "fläckigt". Jag blir också väldigt räd i ansiktet när jag tränar eller anstränger mig på annat sätt. Det försvinner nästan helt på sommaren när jag är brun iof, men eftersom jag är väldigt blek i hyn så blir jag inte speciellt brun, och brännan håller inte speciellt länge heller tyvärr. 

Svar på tråden Hur kan jag se mer fräsch ut?